6 ویژگی از آیفون 6 پلاس که در سامسونگ گلکسی نوت 4 وجود ندارد (قسمت اول)

آیفون 6 پلاس امسال از آیفون 5 سی بسیار موفق تر بوده است. با اینکه این دستگاه کمتر از آیفون 6 می فروشد به هر حال تنها فبلت کمپانی اپل است و تا کنون بسیار موفق عمل کرد است. این تلفن هوشمند را می توان با فبلت های اندرویدی 5.5 اینچی بسیاری مقایسه کرد. اکنون […]

آیفون 6 پلاس امسال از آیفون 5 سی بسیار موفق تر بوده است. با اینکه این دستگاه کمتر از آیفون 6 می فروشد به هر حال تنها فبلت کمپانی اپل است و تا کنون بسیار موفق عمل کرد است.

این تلفن هوشمند را می توان با فبلت های اندرویدی 5.5 اینچی بسیاری مقایسه کرد. اکنون دیگر هر شرکت تولید کننده ی تلفن های هوشمند همچین محصولی را تولید کرده است اما در میان تمام فبلت ای پنج و نیم هاینچی بازار شاید تنها بتوان آخرین محصول خانواده ی سامسونگ را رقیب این تلفن هوشمند دانست. در زیر 6 ویژگی از آیفون 6 پلاس را می بینید که در فبلت محبوب سامسونگ وجود ندارد.

1.بدنه ی کاملا فلزی

1

در حالی که گلکسی نوت 4، از طراحی فلزی بدنه ی گلکسی آلفا بهره گرفته است اما بخش بزرگی از بدنه ی آن هم پلاستیکی است، فاصله ی خالی در پنل جلویی با بدنه و کاور طرح دار پشتی در مقابل بدنه ی تمام آلومینیومی آیفون 6 پلاس به هیچ عنوان مزیت رقابتی ندارد.

2.بدنه ی نازک تر

2

در حالی که طراحی نوت 4 بسیار سنگین و ضمخت به نظر می رسد کاربر احساس استفاده از یک دستگاه تمام عیار را نخواهد داشت، طراحی ظریف و نازک بدنه ی آیفون 6 پلاس کمی احساس امنیت را از کاربر می گیرد اما داشتن یک تلفن هوشمند با قطر 7.1 میلی متر بازهم وسوسه انگیز است.

قسمت دوم

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال