آپدیت اندروید 6 برای ساعت هوشمند هوآوی عرضه شد؛ فعال شدن بلندگوی داخلی

اگر شما هم از این مسئله آگاه نبودید باید بگوییم که ساعت‌هوشمند هوآوی دارای بلندگوی داخلی بوده است که تاکنون هیچ کاربردی نداشته به طوری که شرکت سازنده نیز در اوایل از وجود چنین بلندگویی مطلع نبود. حال با به‌روز رسانی اندروید 6 و منتشر شدن آن برای این ساعت، اسپیکر داخلی این ساعت می‌تواند […]

اگر شما هم از این مسئله آگاه نبودید باید بگوییم که ساعت‌هوشمند هوآوی دارای بلندگوی داخلی بوده است که تاکنون هیچ کاربردی نداشته به طوری که شرکت سازنده نیز در اوایل از وجود چنین بلندگویی مطلع نبود. حال با به‌روز رسانی اندروید 6 و منتشر شدن آن برای این ساعت، اسپیکر داخلی این ساعت می‌تواند حداقل یک کارآیی داشته باشد. براساس اطلاعات منتشر شده، از این پس کاربران با آپدیت ساعت خود به نسخه‌ی 6 اندروید می‌توانند به برقراری تماس بپردازند یا تماس‌های خود را پاسخ دهند.

این آپدیت به زودی برای کاربران ساعت‌هوشمند هوآوی منتشر می‌شود.  از دیگر ویژگی‌های این ‌به‌روز رسانی می‌توان به امکان فرستادن پیغام از طریق خود ساعت توسط برنامه‌های WhatsApp، WeChat, Viber, Telegram و Nextplus اشاره کرد. علاوه‌بر این در به‌روز رسانی اندروید 6 رابط کاربری ساعت برای رفتن به منوهای آن کمی دچار تغییر شده، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در میزان مصرف باتری به وجود آمده و می‌توان از طریق بلندگوهای داخلی به موسیقی نیز گوش داد. اضافه شدن چند زبان جدید نیز یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های ایجاد شده در اندروید 6 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال