پرچمداران کهکشانی بعدی سری S سامسونگ، 5 و 6 اینچی خواهند بود

شایعات جدیدی از کره جنوبی به گوشی رسیده که گفته می‌شود سامسونگ در حال ساخت دو گلکسی S8 با سایزهای متفاوت برای سال آینده است. یکی از آن‌ها با نام گلکسی S8 همانند پرچمدار قبلی یعنی گلکسی S7 سامسونگ 5 اینچی بوده اما به نظر می‌رسد که گوشی دیگر صفحه‌نمایشی خواهد داشت که سامسونگ قبلا […]

شایعات جدیدی از کره جنوبی به گوشی رسیده که گفته می‌شود سامسونگ در حال ساخت دو گلکسی S8 با سایزهای متفاوت برای سال آینده است. یکی از آن‌ها با نام گلکسی S8 همانند پرچمدار قبلی یعنی گلکسی S7 سامسونگ 5 اینچی بوده اما به نظر می‌رسد که گوشی دیگر صفحه‌نمایشی خواهد داشت که سامسونگ قبلا پرچمداران خود را با این اندازه ارائه نکرده بود.

گلکسی S8 پلاس که گفته می‌‍شود همزمان با S8 عرضه خواهد شد (و از مشخصات مشابهی برخوردار است)، دارای نمایشگر 6 اینچی AMOLED است. گزارش‌های قبلی حاکی از این بود که هر دو این گوشی‌ها دارای صفحه نمایش منحنی هستند و این گمانه‌زنی‌های جدید نیز با گفته‌های قبلی تناقض ندارد. جالب اینجاست که گفته می‌شود S8 پلاس به طور کلی همچون ردپایی از گلکسی نوت 7 است که در حال حاضر فروش آن متوقف شده است. همانطور که می‌دانید گوشی گلکسی نوت 7 دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچ بود. در گوشی جدید حاشیه‌ها بیشتر بریده شده‌اند، تا جایی که صفحه نمایش آن تقریبا تمام نمای جلوی فبلت را پوشانده است.

گلکسی S8 پلاس قلم نخواهد داشت، گرچه سامسونگ تصمیم قطعی برای این مسئله نگرفته بود اما ظاهراً  در نهایت برعلیه آن رای صادر شد. احتمالاً یک گوشی جدید از سری نوت در ماه مرداد رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد استراتژی خود را برای رونمایی از چند گوشی بالارده در بخش اول سال حفظ کند، و در ادامه یک گوشی نوت در نیمه دوم سال ارائه دهد، زیرا این روش تاکنون به خوبی عمل کرده است.

گلکسی S8 و S8 پلاس در رویدادی در نیویورک در ماه فروردین رونمایی خواهد شد. هر دو این گوشی‌ها همراه با دستیار هوش مصنوعی سامسونگ عرضه خواهد شد. مواد به کار برده شده در ساخت گوشی‌های S8 به نظر می‌رسد که نسبت به نسل قبل، 15-20 درصد افزایش پیدا کرده است، به این معنی که گوشی S8 و S8 پلاس احتمالا گران‌تر از گلکسی S7  خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال