مشکلات متداول اسپاتیفای + 6 راه حل 100% کامل حل این مشکلات

اسپاتیفای نوعی سیستم استریم پخش موسیقی آنلاین است که از طریق آن می توانید به صورت کامل به تمام آهنگ های روز دنیا دسترسی داشته باشید. سرویس اسپاتیفای دارای چندین میلیون کاربر فعال است زمانی که سرویس جذاب می شود که بدانید امکان استفاده رایگان نیز برای تمامی کاربران فراهم است. همچنین با داشتن یک […]

اسپاتیفای نوعی سیستم استریم پخش موسیقی آنلاین است که از طریق آن می توانید به صورت کامل به تمام آهنگ های روز دنیا دسترسی داشته باشید. سرویس اسپاتیفای دارای چندین میلیون کاربر فعال است زمانی که سرویس جذاب می شود که بدانید امکان استفاده رایگان نیز برای تمامی کاربران فراهم است. همچنین با داشتن یک اکانت اسپاتیفای پرمیوم میتوانید از تمام آهنگ ها و پادکست های جذاب لذت ببرید. حتی اسپاتیفای قابلیت یادگیری زبان را برای کاربران خود فراهم کرده. اما به هر جهت قوانین و مشکلات خاص این سرویس ممکن است شما را دچار مشکل کند که در این مقاله می خواهیم به رفع مشکلات اسپاتیفای بپردازیم.

مشکلات رایج در اسپاتیفای

مشکلات رایج اسپاتیفای موانعی هستند که اغلب کاربران ایرانی و خارجی به آن برمی خورند و در این شرایط نمی دانند که دقیقاً چه کاری باید انجام دهند. مشکلات گزارش شده از طرف کاربران این برنامه موانع و خطا های زیر از مشکلات رایج در اسپاتیفای میباشد. همچنین راه های رفع مشکلات اسپاتیفای نیز ذکر شده است.

1- حل مشکل spotify کد خطای 17

از جمله مشکلات رایج در اسپاتیفای not working می باشد؛ در این زمان پنجره برای کاربر باز نمی شود و مانع راه اندازی و کارکرد برنامه می گردد. حل مشکل چون این خطا و ارور بسیار ساده است.

بروزرسانی کنید: ابتدا میتوانید با بروزرسانی یا آپدیت اسپاتیفای این مشکل را حل کنیم، اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید با چند کلیک ساده وارد برنامه گوگل پلی شده و نام اسپاتیفای را جستجو کنید و در صورت مشاهده گزینه آپدیت بر روی آن کلیک کنید در صورتی که سیستم عامل شما آی او اس میباشد وارد اپ استور شده و با دانلود آخرین نسخه اسپاتیفای آن را نصب کنید در صورت عدم نمایش گزینه آپدیت یا بروزرسانی باید برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

پاکسازی حافظه کش: در اقدام دوم میتوانید با پاک کردن حافظه کش در اسپاتیفای این خطا را رفع کنید برای پاک کردن حافظه کش تنها لازم است وارد تنظیمات موبایل شده و دنبال گزینه All App بگردید. اکنون فهرست را باز نموده و دنبال برنامه اسپاتیفای باشید با ورود به صفحه جدید در صورتی که زبان تلفن همراه شما انگلیسی باشد، باید گزینه کلیر کش و در صورت فارسی بودن زبان تلفن به روی گزینه حذف داده کش یا پاکسازی حافظه کش بزنید اگر حافظه کش پاک شود به احتمال زیاد مشکل ارور not working برطرف میشود.

رفع اشکالات اسپاتیفای

برای بزرگنمایی کلیک کنید

پاکسازی حافظه کش در iOS: در سیستم آیفون پاکسازی حافظه کش کاری بسیار آسان است. در ابتدا وارد تنظیمات یا setting گوشی شوید. سپس دنبال برنامه اسپاتیفای بگردید و بعد از یافتن گزینه Reset Cache Content را فعال نمایید.

2- عدم اضافه شدن آهنگ آفلاین به اکانت رایگان اسپاتیفای

اگر از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده میکنید، نمیتوانید پلی لیست‌های پخش را در اکانت خود اضافه کنید تا در هنگامی که دسترسی به اینترنت ندارید با آن ها گوش کنید. اما خبر خوب آنکه با خرید اکانت پرمیوم spotify میتوانیم آهنگ های مورد علاقه یا لیست های پخش را به صورت آفلاین ذخیره و گوش کنید.

3- چرا اکانت اسپاتیفای ساخته نمیشود ؟

برای پاسخ به سوال چرا اکانت اسپاتیفای ساخته نمی شود چند نکته مهم وجود دارد در ابتدا اینکه اگر در کشور ایران با کشورهای وجود دارد که اسپاتیفای آن را تحریم کرده است ساختن اکانت رایگان و خرید اشتراک اسپاتیفای پرمیوم برای شما فعال نیست. متاسفانه به دلیل عدم رعایت حقوق ناشرین و تحریم‌های موجود سرویس اسپاتیفای کشور ایران و برخی دیگر از کشورها را تحریم کرده است.

این سرویس با شناسایی آدرس اینترنتی و آی پی ایران به شما اجازه ساخت اکانت را نخواهد داد. برای حل این مشکل دو راه وجود دارد. در ابتدا اینکه می توانید برخی از وی پی ان ها یا فیلترشکن ها را نصب نموده یا آی پی جداگانه از سایت های معتبر بخرید. اما گاهی با وجود میتوان های قوی فیلتر شکن ها باز هم سرویس اسپاتیفای قادر به شناسایی آی پی کاربران بوده است بنابراین راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

روش دوم خرید اشتراک اسپاتیفای از سایت های معتبر است با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده بدون محدودیت به میلیون ها آهنگ و پادکست دسترسی دارید و بدون مشاهده تبلیغات میتوان آهنگی را که دوست دارید به طور آفلاین ذخیره کنید. یکی از بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده ، سایت اکانتی شاپ است.

4- رفع مشکل ثبت نام در اسپاتیفای

برای رفع مشکل ثبت نام در اسپاتیفای می توانید از چند راه مختلف اقدام کنید. در ابتدا میتواند آی پی خود را تغییر داده تا سرویس اسپاتیفای قادر به شناسایی آی پی شما نباشد. در روش دوم باید برنامه اسپاتیفای را مجددا راه اندازی کنید در صورت عدم حل مشکل لازم است از حساب کاربری خودتان خارج شوید و مجدداً به آن وارد شوید. تا حدودی امکان دارد که مشکل شما تا این مرحله حل شده باشد.

در صورت عدم حل مشکل لازم است از آخرین نسخه اسپاتیفای استفاده کنید. برای این کار می‌تواند آن را از طریق گوگل پلی یا اپ استور آن را بروزرسانی کنید. همچنین می توانید با بستن برنامه های باز موبایل برای آزاد سازی فضای رام گوشی را آزاد کنید تا نرم افزار قادر به اجرا باشد. البته در صورت شناخت ای پی ایران و عدم ایجاد حساب کاربری میتوانید از طریق سایت اکانتی شاپ اکانت پرمیوم spotify را خریداری کنید.

5- حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای

در استفاده از اسپاتیفای محدودیت دیگری نخواهید داشت اما مشکلات همگانی گاهی گریبان‌گیر کاربران میشود در صورتی که سرویس شما کانکت نمی شود می توانید یک بار اسپاتیفای را ببندید و آن را مجددا راه اندازی کنیم در صورت عدم حل مشکل می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید و مجدداً وارد حساب کاربریتان شوید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

برای بزرگنمایی کلیک کنید

در صورت عدم حل مشکلات اسپاتیفای راه های گفته شده میتوانید مجدداً آن را پاک کنید و دوباره نصب کنید و یادتان باشد که آخرین نسخه را دانلود نموده و یا برنامه اسپاتیفای را آپدیت کنید. در صورتی که همچنان مشکل شما حل نشد ابتدا حاصل کنید که سرعت اینترنت شما مناسب است یا به اینترنت دسترسی دارید. یکی از بهترین قابلیت های این اپلیکیشن ، مشاهده متن آهنگ های محبوب در اسپاتیفای می باشد که این گزینه با خرید نسخه پرمیوم در دسترس می باشد.

6- حل مشکل spotify در ساخت اکانت

اگر هنوز حساب کاربری ندارید و دچار مشکل شده اید، برای رفع اشکال ساخت اکانت در اسپاتیفای از طریق راه های زیر اقدام کنید.

  • لازم است آی پی خود را تغییر داده باشید، برای این کار ابزار تغییر آی پی وجود دارند. اغلب ابزار آی پی کاری تخصصی و زمانبر هستند. میتوانید از سایت های معتبر یک اشتراک پرمیوم را خریداری کنید و بدون مشکل به اهنگ های مورد علاقه گوش کنید.
  • از اتصال فیلتر شکن یا ابزار آی پی اطمینان حاصل کنید. گاهی سازندگان برنامه تنها تبلیغات انجام میدهند و برنامه کار نمیکند.
  • توجه کنید نام و رمز خود را مطابق با کارکترهای صحیح اسپاتیفای وارد کرده باشید.
  • اتصال اینترنتی خود را بررسی کنید.

نتیجه گیری

اسپاتیفای یک سرویس استریم گوش دادن به موسیقی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. اما مسئله مهم، رفع مشکلات اسپاتیفای پیش آمده است. مشکلاتی که کاربران ایرانی با آن روبرو هستند اغلب مربوط به ساخت حساب کاربری یا کانکت شدن به این سرویس است. اغلب این مشکلات رایج اسپاتیفای به دلیل آی پی ایران هستند.

یکی از سایت های ایرانی فعال در زمینه اسپاتیفای سایت اکانتی شاپ https://accountishop.ir/ می باشد که به صورت تخصصی در زمینه فروش و راهنمای حل مشکلات اسپاتیفای فعایت دارد، شما می توانید برای حل مشکل spotify و یا خرید اکانت به این وب سایت مراجعه نمایید. اکنون میتوانید از گوش دادن به اهنگ های زیبای و جدید لذت ببرید و همچنین زبان خارجی را نیز یاد بگیرید.