68درصد از ساعت‌های هوشمند در سال 2015 از نمایشگر ال جی استفاده کرده‌اند

بر اساس گزارش‌های کمپانی DisplaySearch، شرکت ال جی هم از نظر سوددهی و هم از نظر تعداد ساخت نمایشگر برای ساعت‌های هوشمند حرف اول را در بازار می‌زند. در سه ماهه اول سال 2015، ال جی توانسته حدود 68 درصد از نمایشگر‌های موجود در ساعت‌های هوشمند را تامین کند که سودی 90 درصدی را در این […]

بر اساس گزارش‌های کمپانی DisplaySearch، شرکت ال جی هم از نظر سوددهی و هم از نظر تعداد ساخت نمایشگر برای ساعت‌های هوشمند حرف اول را در بازار می‌زند. در سه ماهه اول سال 2015، ال جی توانسته حدود 68 درصد از نمایشگر‌های موجود در ساعت‌های هوشمند را تامین کند که سودی 90 درصدی را در این زمینه کسب کرده است.

ال جی این آمار را مدیون ساعت هوشمند اپل نیز است. اپل واچ با فروش بسیار مناسبی که داشته توانسته به ال جی در فروش نمایشگر‌های مخصوص خود برای ساعت‌های هوشمند کمک زیادی کند اگر چه خود ال جی‌ هم ساعت‌های هوشمندی را نظیر Urbane تولید کرده است.

بر اساس این گزارش، ال جی توانسته 90 درصد از سود بازار را برای خود اختصاص دهد و مبلغ 148 میلیون دلار را کسب کند. نمایشگر‌های سامسونگ تنها 3.1 درصد از سود بازار را برای خود ثبت کرده‌اند و کمپانی Japan Display تنها 2.1 درصد را به خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم از لحاظ تعداد ارسال نمایشگر‌ها حساب کنیم، ال جی با فرستادن نمایشگر‌های 8 میلیون ساعت هوشمند رتبه‌ی اول را به خود اختصاص داده‌ است. بعد از آن، Japan Display با 1.4 میلیون، Futaba با 1.12 میلیون و Sharp با 900 هزار واحد توانسته اند رتبه‌های بعدی را کسب کنند.

جالب است بدانید که ال جی و سامسونگ تنها کمپانی‌هایی هستند که پنل‌های OLED پلاستیکی را تولید می‌کنند و همین مسئله باعث جدایی این دو کمپانی نسبت به بقیه‌ی کمپانی‌های تولید کننده نمایشگر‌های ساعت هوشمند می‌شود. در ساعت‌های هوشمند پنل‌های OLED از محبوبیت بیشتری برخوردار است در حالیکه در گوشی‌های هوشمند این مسئله کاملا بر عکس است و پنل‌های LCD حرف اول را می‌زنند.

بر اساس گزارش شرکت DisplaySearch، تنها رقیب ال جی در آینده سامسونگ می‌باشد چرا که آن‌ها فقط از تکنولوژی OLED استفاده می‌کنند. گفته می‌شود سامسونگ نیز به ال جی برای تولید نمایشگر‌های نسل بعد ساعت هوشمند اپل ملحق شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال