[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] آشنایی با ابرخودروی Force 1 V10 شرکت VLF با قدرت 745 اسب بخار

شاید نام VLF برای شما چندان آشنا نباشد اما اگر روزی در یک فیلم سینمایی و در یکی از جاده‌های کشورهای خارجی، خودرویی با سرعت بالا و با شکلی که آن را مشاهده می‌کنید، از کنار شما رد شد، بدون شک محو چهره‌ی مخوف و مفهومی آن خواهید شد. همچنین امکان دارد افرادی باشند که […]

شاید نام VLF برای شما چندان آشنا نباشد اما اگر روزی در یک فیلم سینمایی و در یکی از جاده‌های کشورهای خارجی، خودرویی با سرعت بالا و با شکلی که آن را مشاهده می‌کنید، از کنار شما رد شد، بدون شک محو چهره‌ی مخوف و مفهومی آن خواهید شد. همچنین امکان دارد افرادی باشند که نام VLF را از یاد نبرده و تصاویر محصولات قبلی این شرکت را در جایی دیده باشند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا VLF بخواهد از خودروی سوپر اسپرت Force 1 V10 با ظاهری شبیه به خودروی Fisker Karma در نمایشگاه دیترویت 2016 رونمایی کند.

باید این نکته را نیز یادآور شویم که در Force 1 V10 نباید به دنبال پورتی برای شارژ شدن باشید چرا که این خودرو از یک موتور 8.4 لیتری V10 استفاده می‌کند و با گشتاور 638 پوند بر فوت، قدرتی معادل با 745 اسب بخار خواهد داشت. جعبه‌دنده این خودرو نیز همان جعبه‌ی شش تایی استاندارد و دستی است که می‌توانیم در دیگر خودروهای بازار پیدا کنیم.

745HP VLF Force 1 V10 shows American super-muscle isn’t dead 2

همین قدرت بسیار زیاد خودرو می‌تواند برای ثبت عدد 3 ثانیه برای رسیدن از حالت سکون به سرعت 60mph کافی باشد! حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 218 مایل بر ساعت (یا 350 کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.

اَبَر خودروی نقره‌ای رنگ Force 1 V10 از فیبر کربن ساخته و به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند هوا را به خوبی در میان قسمت‌های مختلف خودرو به جریان درآورد و از همین طریق نیز امکان خنک کردن خودرو به صورت کامل وجود خواهد داشت. چراغ‌های UTV و لیزری این اتومبیل نیز می‌تواند جاده را به شکل قابل توجهی روشن نموده و هر جایی را روشن سازد.

745HP VLF Force 1 V10 shows American super-muscle isn’t dead 3

لاستیک‌های 21-اینچی Pirelli P ZERO این خودرو نیز سبب شده تا وزن این محصول به شکل قابل توجهی کاهش پیدا نماید. در واقع ما با یک اَبَر خودروی بسیار سبک و البته بسیار قدرتمند با وزن تنها 3,395 پوند روبه‌رو هستیم.

745HP VLF Force 1 V10 shows American super-muscle isn’t dead 4

اما بهتر است علاوه بر تمامی این موارد، قیمت این اَبَر خودرو را نیز بدانید. سازندگان اعلام کرده‌اند که این محصول با قیمت 268,500 دلار وارد بازار خواهد شد و می‌تواند سواری بی‌نظیری به کاربران بدهد.

745HP VLF Force 1 V10 shows American super-muscle isn’t dead 5

اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند در آغاز تنها 50 دستگاه از خودروی Force 1 V10 تولید خواهد شد و از سه ماهه‌ی سوم سال جاری نیز می‌توانیم شاهد عرضه‌ی این محصولات در بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال