8 قاب محافظ شفاف برای آیفون 6

آیفون مدت هاست به عنوان یک تلفن هوشمند با ظاهری زیبا شناخته شده و مطمئنا از این به بعد هم در اذهان مشتریان همین خواهد بود. به همین دلیل همیشه استفاده کردن از یک قاب که ظاهر آیفون را بپوشاند منطقی نخواهد بود. همچنین استفاده کردن از قاب برای صاحبان آیفون ضروری است، مخصوصا دارندگان […]

آیفون مدت هاست به عنوان یک تلفن هوشمند با ظاهری زیبا شناخته شده و مطمئنا از این به بعد هم در اذهان مشتریان همین خواهد بود. به همین دلیل همیشه استفاده کردن از یک قاب که ظاهر آیفون را بپوشاند منطقی نخواهد بود.
همچنین استفاده کردن از قاب برای صاحبان آیفون ضروری است، مخصوصا دارندگان آیفون 6 پلاس! چون آیفون ها تلفن های هوشمند گران قیمتی هستند و افتادن آنها روی هر شی سخت تر از فرش ممکن است به طور جدی به تلفن آسیب بزند.
خوب یک دارنده ی آیفون که برای تلفن هوشمندش قاب احتیاج داشته باشد و نخواهد ظاهر تلفن هوشمندش پنهان شود باید چکار کند؟ خرید قاب بس رنگ و شفاف برای آیفون یکی از راه حل هاست. ما اینجا 8 گزینه از بهترین ها را برای آِفون 6 شما معرفی می کنیم.
Case-Mate-Barely-There-iPhone-6-case
Case-Mate-Tough-Air-for-iPhone-6 Griffin-Reveal-for-iPhone-6 Griffin-Survivor-Core-for-iPhone-6 Incipio-Octane-case-for-iPhone-6 Rearth-Ringke-Fusion-iPhone-6-case Speck-MightyShell-Clear-iPhone-6-Case Spigen-Case-Capsule-for-iPhone-6
لینک کوتاه | منبع: Phonearena
پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال