88 درصد از دستگاه‌های اپل به‌روزرسانی iOS 9 را دریافت کرده‌اند

اپل امروز رسما اعلام کرد که حدود 88 درصد از دستگاه‌هایی که توانایی به‌روزرسانی به iOS 9 را داشته‌اند، این نسخه از سیستم‌عامل محبوب کوپرتینو را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند. این آمار نشان دهنده‌ی این است که از هر 10 آیفون، آیپد و ‌آیپاد تاچ اپل، 9 دستگاه به این نسخه به‌روزرسانی کرده‌ اند. […]

اپل امروز رسما اعلام کرد که حدود 88 درصد از دستگاه‌هایی که توانایی به‌روزرسانی به iOS 9 را داشته‌اند، این نسخه از سیستم‌عامل محبوب کوپرتینو را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند. این آمار نشان دهنده‌ی این است که از هر 10 آیفون، آیپد و ‌آیپاد تاچ اپل، 9 دستگاه به این نسخه به‌روزرسانی کرده‌ اند.

حالا اپل امیدوار است با عرضه‌ی iOS 10 در رویدادی که در آن به معرفی آیفون 7 می‌پردازد، بار دیگر این آمار را تکرار کند. در سال گذشته و تا اویل مهرماه که زمان عرضه‌ی iOS 9 بود، حدود 50 درصد از دستگاه‌های اپل به این نسخه به‌روزرسانی کردند؛ آماری که تاکنون در تاریخ این شرکت سابقه نداشته است.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که هنگامی که صحبت از به‌روزرسانی‌ سیستم‌عامل‌های موبایل می‌شود، iOS حرف اول را می‌زند. بسیاری از کاربران ویندوزفون و اندروید با مشکل به‌روزرسانی گوشی‌های خود مواجه هستند و ممکن است بعد از گذشت ماه‌ها از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی جدید، آن نسخه را دریافت کنند. در حالیکه سیستم‌عامل محبوب اپل چنین نبوده و با عرضه‌ی رسمی، تمامی دستگاه‌هایی که نسخه‌ی جدید را پشتیبانی کنند می‌توانند خیلی سریع به جدیدترین نسخه آپدیت شوند.

به‌هر‌حال اپل امیدوار است که iOS 10 هم عملکردی مشابه نسبت به iOS 9 را از خود به جای بگذارد. نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ساکنان کوپرتینو به قابلیت‌های جدید نظیر حالت شب، افزایش امنیت و ایموجی‌های جدید مجهز شد و بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های قبل را برطرف کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال