یک دونده مشهور ماراتن توانست خودروی تسلا ۳ را شکست دهد

یک دونده مشهور ماراتون طی مسابقه ای با خودروی تسلا مدل ۳ کاملاً شارژ شده، توانست بر این ماشین غلبه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابی بلنجر از دوندگان مشهور مسابقات ماراتن در یک مسابقه در برابر خودروی تسلا مدل ۳ پیروز شد. بلنجر در واقع تصمیم گرفت مسابقه ای را […]

یک دونده مشهور ماراتون طی مسابقه ای با خودروی تسلا مدل ۳ کاملاً شارژ شده، توانست بر این ماشین غلبه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رابی بلنجر از دوندگان مشهور مسابقات ماراتن در یک مسابقه در برابر خودروی تسلا مدل ۳ پیروز شد. بلنجر در واقع تصمیم گرفت مسابقه ای را در برابر یکی از پر فروش ترین خودروهای ایالات متحده برگزار کند. در این مسابقه باتری تسلا به طور کامل پر شده و مسافتی به اندازه ۳۹۰ کیلومتر انتخاب شد. این مسابقه در یک جاده دور افتاده در خارج از شهر در ایالات تگزاس و به مدت ۳ روز برگزار شد. در این مسابقه بلنجر توانست با طی مسافتی حدود ۳۰ متر بیشتر این خودرو برقی را شکست دهد. خودرو تسلا نیز مسافت مورد نظر را با سرعت متوسط 104.6 کیلومتر در ساعت طی کرد.

این دونده ماراتن پس از پایان مسابقه گفته است: در نهایت پس از پیروز شدن در این مسابقه احساس موفقیت و آرامش دارم. به طوری که میتوان این تلاش را به عنوان سخت ترین تلاشی در نظر گرفت که تا به حال انجام دادم.

 در این مسیر بلنجر برای خوابیدن، غذا خوردن و حتی مسواک زدن و فعالیت های ضروری مدت کوتاهی توقف کرده بود. اما در مجموع در این سه شبانه روز تنها هشت و نیم ساعت برای فعالیت‌های خود در نظر گرفت. همچنین به علت رطوبت هوا و گرمای طاقت فرسا وی دچار گرفتگی معده و مشکل دریافت کالری شد.

انگیزه اصلی بلنجر از شروع این مسابقه مربوط به برنامه یک شرکت بود که در آن از ورزشکاران خواسته بود تا برای شکستن یک رکورد جدید تلاش کنند. وی در بیانیه مطبوعاتی خود نیز گفت امیدوار است تلاش وی برای دیگران الهام بخش باشد. به طوری که بتوانند مناطق امن خود را ترک کرده و با چالش کشیدن محدودیت های فیزیکی تغییرات مثبتی را در سبک زندگی خود ایجاد کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال