یک تبلت غول‌پیکر 18.4 اینچی از لنوو با نمایشگر QHD در بنچمارک‌ها رخ نمایان کرد

به تازگی تبلت‌هایی در حالت طراحی و ساخت هستند که ابعاد آن‌ها با یک کامپیوتر All In One برابری می‌کند. به نظر می‌رسد شرکت لنوو در حال کار به منظور تولید این چنین تبلتی با کد PB2-690N است. این نام تنها کد اولیه تبلت مورد نظر بوده که به اختصار PB2 می‌خوانیم. ولی جالب است بدانید که PB1 همان […]

به تازگی تبلت‌هایی در حالت طراحی و ساخت هستند که ابعاد آن‌ها با یک کامپیوتر All In One برابری می‌کند. به نظر می‌رسد شرکت لنوو در حال کار به منظور تولید این چنین تبلتی با کد PB2-690N است.

این نام تنها کد اولیه تبلت مورد نظر بوده که به اختصار PB2 می‌خوانیم. ولی جالب است بدانید که PB1 همان تبلت Phab Plus لنوو بود که ابعاد نمایشگر آن برابر با 6.8 اینچ است. شاید بتوان گفت که این محصول جدید، نسخه بزرگ‌تر از آن تبلت 6.8 اینچی به حساب می‌آید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی بنچمارک GFX Bench، این تبلت بزرگ از یک نمایشگر 18.4 اینچی با دقت 2,560 × 1,440 پیکسل برخوردار خواهد بود. با توجه به مشخصات فنی احتمالی این تبلت، اگر نگاهی به تبلت 18.4 سامسونگ با نام Galaxy View یا تبلت 17.3 اینچی آلکاتل با نام Xess بیندازیم، متوجه می‌شویم که به دلیل دقت نمایشگر پایین‌تر تبلت‌های اخیر (فول اچ‌دی)، نماینده لنوو از بخت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است.

این تبلت جدید قرار است به تراشه اسنپ‌دراگون 652 کوالکام مجهز باشد. همان‌طور که می‌دانید این تراشه دارای هشت هسته پردازشی در بخش CPU بوده که چهار عدد از آن‌ها از نوع کورتکس A72 هستند. میزان حافظه RAM این تبلت نیز معادل چهار گیگابایت بوده و از طرفی به طور پیش‌فرض دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز خواهد بود.

این تبلت بزرگ جثه به‌طور پیش‌فرض از نسخه 6.0 سیستم‌عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد. مسلماً در رابط کاربری این تبلت شاهد حضور قابلیت‌هایی کاربردی همچون split screen (به منظور تقسیم نمایشگر برای نمایش هم‌زمان چندین برنامه) همانند آنچه در سری یوگا این شرکت دیده می‌شود، خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال