رونمایی ایسر از پروژکتور قدرتمند Predator Z850: امکان اجرای بازی‌های رایانه‌ای در صفحه‌های 120 اینچی

نمایشگرهای 32 اینچی خود را فراموش کنید؛ پروژکتور قدرتمند و جدید ایسر با نام Predator Z850 که به تازگی معرفی شده، می‌تواند بازی‌های رایانه‌ای را بر روی صفحه‌نمایش‌ها و یا دیوارهای 120 اینچی نمایش دهد؛ اما سوالی که اینجا وجود دارد، این است که آیا کاربران حاضر به پرداخت 5000 دلار برای این پروژکتور خواهند بود؟ […]

نمایشگرهای 32 اینچی خود را فراموش کنید؛ پروژکتور قدرتمند و جدید ایسر با نام Predator Z850 که به تازگی معرفی شده، می‌تواند بازی‌های رایانه‌ای را بر روی صفحه‌نمایش‌ها و یا دیوارهای 120 اینچی نمایش دهد؛ اما سوالی که اینجا وجود دارد، این است که آیا کاربران حاضر به پرداخت 5000 دلار برای این پروژکتور خواهند بود؟

البته این سؤالی است که علاوه بر اینکه باید از کاربران پرسیده بشود، مدیران ایسر نیز باید پاسخگو باشند چرا که آن‌ها اولین پروژکتور فوق عریض و لیزری مخصوص بازی‌های رایانه‌ای جهان را تولید و معرفی نموده و از طراحی محصولات گیمینگ سری Predator این شرکت نیز استفاده نموده‌اند.

تکنولوژی‌های جدید و بسیار خوبی که ایسر در این پروژکتور به کار گرفته، سبب شده تا لیزرها با کوتاه‌ترین طول موج ممکن به بیرون پرتاب شده و محتوای مورد نظر را در اندازه‌ای بین 18.5 تا 120 اینچ به نمایش درآورند. ایسر در این مورد اعلام کرده با وجود این تکنولوژی، دیگر در لحظه‌های حساس بازی‌ها، سایه‌ای بر روی محتوا به نمایش در آمده وجود نخواهد داشت!

 

Acer Predator Z850 Projector Throws 120-Inch Images at Gamers for $5,000 2

طراحی بسیار خوب این پروژکتور نیز باعث شده تا کاربران بتوانند آن را با بالاترین سرعت ممکن، نصب نموده و جهت نمایش لیزر را نیز تعیین کنند. زمانی که دستگاه را راه‌اندازی نمودید، این امکان وجود که بازی‌ها را با رزولوشن 1920×720 و با نسبت تصویر 24:9 اجرا نمایید که در این صورت با تصویری حدود 50 درصد عریض‌تر از تصاویر 16:9 روبه‌رو خواهید بود.

وجود دیود لیزری بسیار پیشرفته در پروژکتور Predator Z850 این امکان را برای این محصول جدید فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند با محتوایی با شدت روشنایی بسیار بالای 3000 لومن و همچنین کنتراست فوق‌العاده بالای 100,000:1 روبه‌رو باشند. در مورد رنگ‌ها نیز ایسر اعلام کرده که این پروژکتور از دامنه‌ی وسیعی از رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌نماید، اما در مورد میزان آن و در واقع درصد این دامنه‌ی رنگ، هیچ اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار نداده است.

اگر پول بیشتری برای خرید پروژکتور داشته و می‌خواهید کمی بیشتر از 5000 دلار نیز هزینه کنید، یک کیت دلخواه با نام Wireless HD نیز برای این پروژکتور طراحی شده که کاربران به کمک آن می‌توانند از طریق امواج بدون سیم، محتوای مورد نظر را به نمایش درآورده و مشکلاتی که کابل‌ها و سیم‌ها ممکن است داشته باشند را کنار بزنند.

ایسر از فروش این پروژکتور خبر داده و اعلام کرده که هم‌اکنون کاربران می‌توانند Predator Z850 را سفارش دهند؛ اما باز هم باید بگوییم که آیا این محصول می‌تواند فروش بالایی داشته باشد؟ 5000 دلار واقعاً پول کمی نیست، آن هم در شرایطی که کاربران می‌توانند با پرداخت بیشتر کمی پول، پروژکتوری 4K با امکانات بسیار زیاد را خریداری نمایند. به هر حال باید منتظر ورود پروژکتور قدرتمند و گیمینگ! Predator Z850 به بازار و انتشار بررسی‌های مختلف باشیم تا در این مورد بهتر بتوانیم نظر دهیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال