تیزر تبلیغاتی کمپانی ایسر برای رویداد MWC 2015

این پوستر تبلیغاتی که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده می‌کنید، نشان دهنده‌ی دو محصول جدید احتمالی ایسر است که شاید طی رویداد MWC شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. از آنجایی که این تیزر..

کمتر کسی از کمپانی ایسر به جز لپ تاپ‌ها و تبلت‌های مناسبش انتظار دیگری دارد، اما به نظر می‌رسد که اینبار ایسر به دنبال معرفی ابزاری پوشیدنی و یک ویندوزفون باشد. تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی و ابزار پوشیدنی به بیرون درز نکرده بود، اما نهایتا ایسر تصمیم گرفت تا تیزر تبلیغاتی مربوط به رویداد MWC 2015 خود را منتشر کند.

این پوستر تبلیغاتی که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده می‌کنید، نشان دهنده‌ی دو محصول جدید احتمالی ایسر است که شاید طی رویداد MWC شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. از آنجایی که این تیزر با ظرافت خاصی تنظیم شده می‌توانیم انتظار رونمایی از محصولاتی چشم نواز را از سوی ایسر داشته باشیم. دوربینی که در تصویر مشاهده می‌کنید شبیه به یک دوربین فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در واقع اگر نکته‌ی جالب توجهی در رابطه با دوربین این محصول احتمالی ایسر وجود نداشت، هیچگاه این شرکت در تیزر خود بر روی این موضوع متمرکز نمی‌شد. پس شاید برگ برنده‌ی ایسر در ویندوزوفن اشاره شده رابطه‌ی مستقیمی با دوربین آن داشته باشد. در مورد دو عکس دیگر به سختی می‌توان نظر داد. عکس دوم به نظر از کناره‌های یک گجت است که بر روی آن با ظرافت خاصی کار شده. عکس سوم هم می‌تواند مربوط به بدنه‌ی پشتی یک دستگاه هوشمند دیگر باشد. نظر شما در مورد این تیزر تبلیغاتی مرموز چیست؟ به نظر شما ایسر در رویداد MWC 2015 از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال