انتشار تصاویری جدید از پرچمدار P10 هوآوی

تصاویر رندر جدیدی از پرچم‌دار مورد انتظار شرکت هوآوی فاش شده است. گوشی P10 شرکت هوآوی که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل در روز یک‌شنبه به صورت رسمی معرفی شود در رنگ‌های متنوعی روانه بازار خواهد شد که در این تصویر، رنگ خاکستری تیره ی آن را مشاهده می‌کنیم که بر خلاف تصاویر فاش […]

تصاویر رندر جدیدی از پرچم‌دار مورد انتظار شرکت هوآوی فاش شده است. گوشی P10 شرکت هوآوی که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل در روز یک‌شنبه به صورت رسمی معرفی شود در رنگ‌های متنوعی روانه بازار خواهد شد که در این تصویر، رنگ خاکستری تیره ی آن را مشاهده می‌کنیم که بر خلاف تصاویر فاش شده‌ی پیشین، بدنه‌ی این گوشی براق به نظر نمی‌رسد.

همان‌طور که گفتیم، هوآوی گوشی P10 را در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهد کرد. براساس شایعات پیشین، این گوشی در رنگ‌های طلایی، خاکستری، سبز و آبی عرضه خواهد شد. گوشی‌هوشمند P10 هوآوی در کنار برادر بزرگ‌تر خود، P10 پلاس معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود به جدیدترین نسخه از رابط کاربری این شرکت، EMUI 5.1 مجهز شود. گفتنی است این رابط کاربری نیز در مراسم پیش‌رو معرفی خواهد شد و شرکت هوآوی به احتمال زیاد از ساعت‌هوشمند جدیدی نیز رونمایی خواهد کرد.

پرچم‌دار جدید سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمن در دنیا به چیپست اختصاصی این شرکت، Kirin 960 مجهز می‌گردد. در کنار این چیپست، حافظه‌ی رم 4 یا 6 گیگابایتی قرار خواهد گرفت. حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز از 32 تا 128 گیگابایت متغیر خواهد بود و انتظار می‌رود دوربین دوگانه با برند Leica همانند گوشی‌های P9 و P9 پلاس بر روی این گوشی قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال