ایسر دو گوشی Liquid Jade 2 و Liquid Zest را در MWC 2016 معرفی کرد

در جریان کنگره جهانی موبایل که در حال برگزاری است، شرکت ایسر هم آنچه در چنته داشته را رو کرده و با خود دو گوشی هوشمند Liquid Jade 2 و Liquid Zest را به این رویداد بزرگ آورده است که در ادامه این دو را معرفی خواهیم کرد. Liquid Jade 2 ایسر این گوشی تازه‌نفس […]

در جریان کنگره جهانی موبایل که در حال برگزاری است، شرکت ایسر هم آنچه در چنته داشته را رو کرده و با خود دو گوشی هوشمند Liquid Jade 2 و Liquid Zest را به این رویداد بزرگ آورده است که در ادامه این دو را معرفی خواهیم کرد.

Liquid Jade 2 ایسر

این گوشی تازه‌نفس از یک نمایشگر 5.5 اینچی امولد با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار بوده که بنا به گفته شرکت، 100 درصد از طیف رنگ NTSC پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی دارا بودن دوربین اصلی قدرتمند 21 مگاپیکسلی است که از سیستم‌ فوکوس خودکار برخوردار بوده و قادر است ویدئوهایی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم برثانیه ضبط کند. دوربین جلوی دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و دارای لنز با وسعت دید 84 درجه است که در نوع خود عریض به شمار می‌آی و به طبع در عکس‌هاس سلفی کاربران افرادی بیشتر جای خواهند گرفت.

Acer Liquid Jade 2-1

زیر قاب اصلی یک چیپست اسنپ‌دراگون 808 کوالکام جای گرفته که پردازنده‌ای 6 هسته‌ای داشته و به همراه 3 گیگابایت حافظه رم قلب دستگاه را تپش درخواهند آورد. همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه میزبان اطلاعات و فایل‌های کاربران خواهند بود که این میزان توسط درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا خواهد بود.گفتنی است این گوشی امکان اتصال به فضای هیبریدی تا 1 ترابایت را خواهد داشت. این بدان معناست که به وسیله هیبرید و به لطف فضای ذخیره‌سازی ابری کاربران قادر خواهند بود که تا 1 ترابایت اطلاعات خود را ذخیره کنند. ایسر در مورد قیمت این گوشی اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

Liquid Zest ایسر

این محصول ایسر از نمایشگری 5 اینچی از نوع IPS و رزولوشن 720 پیکسل بهره می‌برد و قرار است در دو نسخه با پشتیبانی از 3G و 4G روانه بازار شود که نسخه 3G آن از یک چیپست MT6580 مدیاتک با 4 هسته و فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز برخوردار بوده و نسخه دیگر آن چیپست 4 هسته‌ای MT6735 مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز را در خود جای داده است. تفاوت این نسخه به اینجا ختم نشده و در ویژگی صوتی DTS هم تفاوت دارند. بر همین اساس نخسه 3G دارای DTS Sounf Studio بوده و نسخه 4G دارای صدای ارتقا یافته DTS HD Permium خواهد بود.

Acer Liquid Zest

سایر مشخصات Liquid Zest مانند Liquid Jade 2 بوده و تنها دوربین اصلی Zest 8 مگاپیکسلی و مجهز به دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار است و دوربین سلفی آن سنسوری 5 مگاپیکسلی خواهد داشت. گفتنی است قیمت نسخه 3G آن چیزی در حدود 109 یورو خواهد بود و نسخه 4G آن 149 دلار قیمت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال