ایسر باریک‌ترین لپتاپ دنیا را با عنوان Swift 7 در IFA 2016 معرفی کرد

لپ‌تاپ‌ها در شکل‌ها و ظواهر مختلف ساخته شده و در نهایت به دسته‌هایی از کاربران گوناگونی اختصاص پیدا خواهند کرد. برای مثال گروهی از کاربران ممکن است از ظاهر کلفت و سنگین لپ‌تاپ خود رضایت داشته باشند. این در حالی است که برای مثال کاربران قشر دانشجو و محصل همیشه دوست داشته‌اند از محصولاتی باریک […]

لپ‌تاپ‌ها در شکل‌ها و ظواهر مختلف ساخته شده و در نهایت به دسته‌هایی از کاربران گوناگونی اختصاص پیدا خواهند کرد. برای مثال گروهی از کاربران ممکن است از ظاهر کلفت و سنگین لپ‌تاپ خود رضایت داشته باشند. این در حالی است که برای مثال کاربران قشر دانشجو و محصل همیشه دوست داشته‌اند از محصولاتی باریک و سبک استفاده نمایند. تا از این رو بهتر آنها را جابه‌جا کرده یا درون کیف یا کوله خود قرار دهند و حمل آنها به این شکل آسان گردد.

اگر شما نیز به دنبال خریداری چنین لپ‌تاپی هستید مسلما خوش شانس بوده‌اید زیرا شرکت ایسر به تازگی باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را با نام Swift 7 به طور رسمی معرفی کرده است. این محصول دارای ضخامتی برابر با 9.98 میلی‌متر بوده و از این رو باریک‌تر از یک سانتی‌متر در نظر گرفته خواهد شد. در کنار آن وزن ان نیز برابر با 1.1 کیلوگرم خواهد بود. این موضوع به آن معنا خواهد بود که حمل و کار کردن با دستگاه بسیار آسان و راحت خواهد بود.

لپ‌تاپ Swift 7 ایسر دارای بدنه‌ای تمام آلومینیومی بوده و در نسخه‌ رنگی مشکی و طلائی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که نمایشگر این لپ‌تاپ دارای لایه‌ای با فناوری گوریلا گلس بوده و از این رو بسیار مقاوم خواهد بود. اما در مورد نمایشگر آن نیز باید گفت که این دستگاه از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS با دقت فول اچ‌دی استفاده می‌کند. CPU این دستگاه از نوع نسل هفتم Core i5 شرکت اینتل بوده و از حافظه داخلی SSD با ظرفیت 256 گیگابایت نیز استفاده می‌کند. میزان حافظه رم آن نیز معادل هشت گیگابایت بوده و دارای درگاه USB 3.1 Type-C به همراه وب کم با دقت HD و همچنین باتری با دوام 9 روز نیز هست. گرچه مورد آخر تماما به فعالیت شما وابسته است.

از نظر قیمتی نسخه پایه این لپ‌تاپ با قیمت 999 دلار فروش خود را از ماه اکتبر در امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال