[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] تولدی دوباره برای آکورا؛ معرفی خودروی مفهومی Precision Concept

احتمالا شما نیز اطلاع داشته باشید که چندیست بخش Acura از هسته‌ی اصلی این شرکت یعنی Honda جدا شده است و حالا این شرکت قصد دارد تا با معرفی محصولی جدید از خانواده Precision، باز هم نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. همین هدف باعث شد تا این شرکت با معرفی خودروی چهار دَر و […]

احتمالا شما نیز اطلاع داشته باشید که چندیست بخش Acura از هسته‌ی اصلی این شرکت یعنی Honda جدا شده است و حالا این شرکت قصد دارد تا با معرفی محصولی جدید از خانواده Precision، باز هم نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. همین هدف باعث شد تا این شرکت با معرفی خودروی چهار دَر و مفهومی Precision Concept در نمایشگاه دیترویت 2016، باز هم قدرت گذشته را خود را به دست آورد.

البته باید اشاره داشته باشیم که این محصول جدید، یک خودروی مفهومی محض نیست و بسیاری از اِلِمان‌های به کار رفته در آن می‌تواند توجیح بسیار خوبی داشته باشد. به دنبال همین موضوع، شاهد طراحی مجدد قسمت جلوپنجره خودرو هستیم. همنین منحنی‌ها و چین‌هایی که بر روی خودرو قرار گرفته است حالا بسیار واضح‌تر از گذشته شده و خود را بهتر نمایش می‌دهند.

Acura Precision Concept revealed to give luxe rebirth 2

خب شکی نیست که آکورا تمام سعی خود را داشته تا بتواند در کنار زبان طراحی جدید که برای خودروی مفهومی‌اش به کار برده، آزادی‌های خود را نیز داشته باشد. چرخ‌هایی 22-اینچی، درهای غیر معمول و شیشه‌های مجسمه‌مانند، شاید چیزهایی نباشند که در میان خودروهای معمول بازار وجود داشه باشند.

در بخش داخلی، آکورا از چهار صندلی شناور با طرح‌ها و رنگ‌هایی که می‌تواند راننده را از دیگران جدا سازد، استفاده کرده است. صندلی‌هایی جلویی خودرو، طراحی بسیار شیک‌تر و به‌روزتر دارند در حالی که صندلی‌های عقبی، حالتی همانند مبل دارند.

Acura Precision Concept revealed to give luxe rebirth 3

در مورد فرمان خودرو، شکل دایره‌ای که برای این اتومبیل به کار گرفته شده، با اقتباس از خودروی Honda NSX بوده است. همچنین این خودرو با سیستم‌های رانندگی خاصی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که با زدن دکمه‌ی IDS، می‌توان آن را انتخاب نمود.

Acura Precision Concept revealed to give luxe rebirth 4

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوبی که می‌توان در محصول جدید شرکت آکورا آن را یافت، استفاده از یک نمایشگر در قسمت پشتی فرمان می‌باشد که توانایی انجام کارهای بسیار زیادی را دارد. این بخش می‌تواند علاوه بر نمایش سیستم‌های مختلفی همچون مسیر ناوبری، اطلاعات مربوط به جاده و به صورت کلی تمامی اطلاعات معمول، از سیستم تشخیص چهره نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند تشخیص دهد که چه کسی پشت فرمان نشسته است. در این حالت، سیستم به صورت خودکار می‌تواند با شناسایی اینکه چه کسی پشت فرمان نشسته، اطلاعات مربوط به او را بارگذاری نماید.

Acura Precision Concept revealed to give luxe rebirth 5

از آنجایی که این محصول جدید، یک خودروی کاملا مفهومیست، هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا این خودرو با همین شکل ظاهری که نمایش داده شده تولید خواهد شد یا نه، اما شکی نیست که شرکت‌های مختلفی همچون آکورا، قصد دارند محصولی کاملا متفاوت و جدید را برای کاربران معرفی نمایند و همیشه در تیتر باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال