رونمایی آکورا از خودروی مسابقه‌ای NSX GT3 در نمایشگاه خودرو نیویورک

نمایشگاه خودرو نیویورک کار خود را از شب گذشته آغاز کرده و حالا شاهد رونمایی آکورا از خودروی قدرتمند و مسابقه‌ای NSX GT3 (که بیرون از آمریکا با نام Honda NSX نیز شناخته می‌شود)، هستیم. آکورا اعلام کرده که این محصول جدید قرار است در بسیاری از مسابقات اتومبیل‌رانی کلاس GT3 در سال 2017 حضور پیدا […]

نمایشگاه خودرو نیویورک کار خود را از شب گذشته آغاز کرده و حالا شاهد رونمایی آکورا از خودروی قدرتمند و مسابقه‌ای NSX GT3 (که بیرون از آمریکا با نام Honda NSX نیز شناخته می‌شود)، هستیم. آکورا اعلام کرده که این محصول جدید قرار است در بسیاری از مسابقات اتومبیل‌رانی کلاس GT3 در سال 2017 حضور پیدا کند و هم‌اکنون نیز مذاکراتی با تیم‌های مختلف انجام شده است.

سازندگان در این محصول جدید از سیستمی مشابه با آنچه که در بسیاری از خودروهای مسابقه‌ای استفاده می‌شود، بهره برده‌اند و حالا در NSX GT3 ما شاهد وجود سیستم Sport Hybrid SH-AWD هستیم. همچنین در این خودرو قدرتمند از یک موتور دو قولوی 3.5 لیتری V6 استفاده شده که می‌تواند نیروی محرکه‌ی خودرو را از طریق جعبه‌دنده 6 تایی دستی خود به چرخ‌های عقبی منتقل نماید. نسخه‌ی مخصوص جاده این اتومبیل نیز از جعبه‌دنده 9 تایی دو کلاچه بهره می‌گیرد و عملکرد آن کمی در انتقال نیرو متفاوت است. بسیاری از بخش‌های مختلف سیستم انتقال قدرت این خودرو همانند مجموعه سوپاپ، میل‌لنگ‌ها، پیستون‌ها و … برای نسخه‌ی جاده‌ی این خودرو از پیش تولید شده‌اند و مهم‌ترین بخش از این خودرو یعنی بدنه آلومینیومی آن، در مرکز Performance Manufacturing اوهایو تولید خواهد شد، جایی که در آن موتور V6 این خودرو نیز سَرِ هم خواهد شد.

Acura_NSX_GT3_Race_Car_4

تیم مهندسی و مسابقه‌ای شرکت هوندا در ژاپن مسئول بررسی عملکرد این خودرو در اروپا و پیست نورنبرگ می‌باشد. هم‌اکنون نیز بررسی‌های مربوط به FIA GT3 در حال انجام بوده و توسط تیم توسعه عملکرد هوندا در کالیفرنیا نیز رهبری می‌شود.

اما خودروی جدید Acura NSX GT3 که قرار است در کنار دیگر اعضای خانواده‌ی Acura همچون TLX GT قرار بگیرد، می‌تواند یکی از بهترین خودروهای کلاس GT3 باشد. البته نباید تاریخچه بزرگ و قدیمی آکورا در تولید و توسعه خودروهای قدرتمند و مسابقه‌ای را فراموش کرده یا نادیده بگیریم.

در سال 2009 بود که آنها موفق شدند جایزه‌ی بهترین خودروساز از مسابقت Le Mans را دریافت کنند و در امتیازهای رانندگان و تیمی در کلاس‌های LMP1 و LMP2 نیز اول شده بودند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

Acura_NSX_GT3_Race_Car_2 Acura_NSX_GT3_Race_Car_3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال