ای‌دیتا از لوازم جانبی جدید مخصوص دستگاه‌های پرتابل رونمایی کرد

به تازگی شرکت ای‌دیتا از چهار وسیله‌ی جانبی مخصوص دستگاه‌های پرتابل و زندگی امروزی رونمایی نمود. این وسایل، شامل یک حافظه‌ی بسیار کوچک فلش Type-C، کارت‌خوان لایتنینگ برای سیستم‌عامل iOS، ویندوز و اندروید، هارد جامد اکسترنال ضدآب و یک حافظه‌ی فلش با استاندارد MFi شده و می‌توانند مورد استفاده‌ی بسیاری از کاربران قرار داشته باشند. آقای […]

به تازگی شرکت ای‌دیتا از چهار وسیله‌ی جانبی مخصوص دستگاه‌های پرتابل و زندگی امروزی رونمایی نمود. این وسایل، شامل یک حافظه‌ی بسیار کوچک فلش Type-C، کارت‌خوان لایتنینگ برای سیستم‌عامل iOS، ویندوز و اندروید، هارد جامد اکسترنال ضدآب و یک حافظه‌ی فلش با استاندارد MFi شده و می‌توانند مورد استفاده‌ی بسیاری از کاربران قرار داشته باشند.

آقای رابرت چن از مدیران شرکت ای‌دیتا، هدف از تولید این وسایل جدید را آسان‌تر کردن راه‌های به اشتراک‌گذاری اطلاعات خوانده و اذعان داشت که کاربران برای در ارتباط بودن با دوستان خود و انجام کارهای روزمره، نیاز به تطبیق‌پذیری بالای وسایل دارند.

کارت‌خوان لایتنینگ برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز

این کارت‌خوان جدید که AI910 نام دارد، تنها محصول در بین کارت‌خوان‌هاست که هر سه سیستم‌عامل اندروید، ویندوز و iOS پشتیبانی کرده و امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات توسط کاربران را فراهم می‌کند. همچنین باید اشاره کنیم که این کارت‌خوان به داشتن اسلات‌های حافظه‌ی SD و microSD، تا ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. همینطور باید اشاره داشته باشیم که این کارت‌خوان می‌تواند فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت یا بیشتر را منتقل نموده و حتی ویدئوهای 4K را نیز نمایش دهد.

حافظه‌ی فلش بسیار کوچک Type-C

یکی دیگر از وسایلی که شرکت Adata معرفی کرده، یک حافظه‌ی فلش بسیار کوجک نسل اول 3.1 می‌باشد که به کانکتور Type-C مجهز بوده و می‌تواند اطلاعات را با سرعتی فوق‌العاده میان دستگاه‌های هوشمند انتقال دهد.

هارد جامد اکسترنال ضد آب

هارد جامد اکسترنال SE730 را می‌توانیم سریع‌ترین و کوچک‌ترین هارد جامد USB 3.1 Gen.2 با کانکتور Type-C در نظر بگیریم که در بازار پیدا می‌شود. با اینکه این هارد جامد اندازه‌ای بسیار کوچک دارد، استاندارد IPX8 ،IPX6 و استاندارد نظامی برای ضد غبار، ضد آب و ضد شوک بودن را داشته و از بسیاری از موارد احتمالی مصون باشد. همچنین سازندگان از حافظه‌های MLC NAND Flash در این هارد جامد استفاده نموده‌اند تا علاوه بر تضمین سرعت بالای هارد، امنیت و پایداری آن نیز قابل اطمینان باشد.

حافظه‌ی فلش بسیار کوچک و لایتنینگ با گواهینامه MFi

با وجود حافظه‌ی فلش AI920 که گواهینامه‌ی MFi را نیز دارا می‌باشد، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کم بودن حافظه‌ی آیفون شما وجود نخواهد داشت.این حافظه‌ی فلش جدید با استفاده از بستر USB 3.1 Gen.1، امکان ضبط مستقیم ویدئوها و ذخیره‌ی آنها بر روی خود را نیز داشته و اندازه‌ی کوجک آن باعث شده تا مشکلی در قرار دادن آن در آیفون‌های جدید و باریک امروزی وجود نداشته باشد. همچنین این حافظه‌ از تقریبا 40 نوع فرمت مختلف، ویدئوهای 4K، انتقال فایل‌هایی با حجم بالاتر از 4 گیگابایت، پشتیبانی از زیرنویس ویدئوها و تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (بکآپ) به وسیله‌ی یک دکمه پشتیبانی نموده و می‌تواند هدف خرید بسیاری از کاربران باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال