رونمایی ADATA از حافظه‌های رم جدید سری XPG Flame DDR4

در کنار تمامی محصولاتی که همه روزه توسط شرکت‌های مختلف معرفی می‌شوند، شرکت ADATA که از توانمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید حافظه‌های NAND Flash و ماژول‌های DRAM بوده، جدیدترین حافظه‌‌های رم DDR4 خود را با نام XPG Flame معرفی کرده است که می‌تواند با چهره‌ی بسیار زیبایی که دارد، توجه بسیاری از بازی‌خورها را به […]

در کنار تمامی محصولاتی که همه روزه توسط شرکت‌های مختلف معرفی می‌شوند، شرکت ADATA که از توانمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید حافظه‌های NAND Flash و ماژول‌های DRAM بوده، جدیدترین حافظه‌‌های رم DDR4 خود را با نام XPG Flame معرفی کرده است که می‌تواند با چهره‌ی بسیار زیبایی که دارد، توجه بسیاری از بازی‌خورها را به خود جلب کند.

این حافظه‌های جدید که چهره‌ی بیرونی آنها به آتش مزین شده، از طراحی 288 پین U-DIMM (برای دستکاپ‌ها) و 260 پین SO-DIMM (برای لپتاپ‌ها) بهره برده و می‌تواند این محصول جدید را به اولین حافظه‌های رم سری XPG که در لپتاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، تبدیل کند. استفاده از بوردهای بسیار حرفه‌ای در این حافظه‌ها، باعث شده تا امکان اورکلاک کردن آنها و استفاده برای انجام بازی‌های رایانه‌ای میسر شود. اینطور که مدیران اِی‌دیتا اعلام کرده‌اند، حافظه‌های XPG Flame قرار است با ظرفیت‌های 4، 8 و 16 گیگابایتی و با باس 3000 مگاهرتز با طراحی U-DIMM و 2800 مگاهرتز با طراحی SO-DIMM تولید شوند. تمامی این ماژول‌های DDR4 نیز از پروفایل اورکلاک اینتل XMP 2.0 پشتیبانی کرده و می‌توانند کار اورکلاک کردن را راحت‌تر از گذشته نمایند.

پس از عرضه‌ی موفق حافظه‌های XPG Z1 DDR4 توسط سازندگان (که به یکی از پر فروش‌ترین محصولات شرکت ای‌دیتا نیز تبدیل شده بود)، سازندگان حافظه‌های XPG Dazzle LED DDR4 را نیز وارد بازار کردند و حالا نیز نوبت به حافظه‌های XPG Flame DDR4 رسیده است، حافظه‌هایی که بدون شک می‌توانند توجه بسیاری از بازی‌خورها و اورکلاکرها را به خود جلب کنند.

سازندگان در طراحی این حافظه‌های جدید تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند محصولاتی درخور را تولید کنند. بورد 10 لایه‌ای و مشکی‌رنگ حافظه‌های جدید XPG Flame DDR4 با 2 اونس مس نیز ترکیب‌ شده‌اند تا مقاومت آن در برابر گرما افزایش پیدا کند. علاوه بر این، به کارگیری مس در این رم‌ها باعث شده تا پایداری آنها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. فرکانس این رم‌ها به صورت پیش‌فرض بر روی 2400 مگاهرتز تا 3000 مگاهرتز و با ولتاژ‌های 1.2 تا 1.35 ولت قرار داشته و با وجود اجزای بسیار خوبی که در این رم‌ها به کار گرفته شده، امکان اورکلاک کردن آنها بدون هیچ‌گونه وجود ناپایداری، وجود خواهد داشت.

قیمتی که سازندگان برای این رم‌ها در نظر گرفته‌اند هنوز مشخص نشده اما در آینده نزدیک باید شاهد اعلام آن باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال