ADATA عرضه‌های هاردهای جامد صنعتی ISSS332 را آغاز کرد

روز گذشته شرکت بزرگ اِی‌دِیتا، به صورت رسمی از عرضه‌ی هاردهای جامد صنعتی و 2.5-اینچی ISSS332 با رابط SATA III خبر داد. این هاردهای جامد صنعتی که در دو نوع و به همراه حافظه‌ی پر سرعت MLC و SLC عرضه می‌شوند، علاوه بر داشتن عملکرد فوق‌العاده و سرعت بسیار بالا، توانایی و مقاومت زیادی نیز […]

روز گذشته شرکت بزرگ اِی‌دِیتا، به صورت رسمی از عرضه‌ی هاردهای جامد صنعتی و 2.5-اینچی ISSS332 با رابط SATA III خبر داد. این هاردهای جامد صنعتی که در دو نوع و به همراه حافظه‌ی پر سرعت MLC و SLC عرضه می‌شوند، علاوه بر داشتن عملکرد فوق‌العاده و سرعت بسیار بالا، توانایی و مقاومت زیادی نیز داشته و می‌توانند در مقابل طیف وسیعی از گرما و دما نیز مقاومت داشته باشند.

اینطور که ADATA مدعی شده، هاردهای جامد ISSS332 با داشتن حافظه‌های MLC NAND FLASH و SLC NAND FLASH، به ترتیب سرعت Read و Write فوق‌العاده بالای 560 و 450 مگابایت بر ثانیه را داشته و نرخ MTBF (به معنای طول عمر مفید) آنها نیز 2 میلیون ساعت اعلام شده است. در مورد دما نیز باید بگوییم به لطف داشتن استانداردهای صنعتی، این هارد قادر خواهد بود دمای 40- تا 90+ را تحمل کند که نشان می‌دهد از این هارد در هر فضایی می‌توان استفاده نمود.

ADATA Launches the ISSS332 Industrial 2.5-inch Solid State Drive 2

نکته‌ی قوت هارد جامد ISSS332، پشتیبانی از رابط SATA III می‌باشد که می‌توان با خیال راحت از آن استفاده نمود. همچنین نسخه‌ی SLC از این هارد با ظرفیت‌های 8 تا 256 گیگابایت و نسخه‌ی MLC از آن با ظرفیت‌های 16 گیگابایت تا 1 ترابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نکته‌ی دیگری که باید در مورد این هاردهای جامد اشاره کنیم، توانایی بالای این هاردها و داشتن تمامی استانداردها و تکنولوژی‌های هاردهای صنعتی همچون S.M.A.R.T، NCQ، TRIM و همینطور استانداردهایی همچون Gaming Survillence، Defense، General Automation و … می‌باشد. مهندسین ADATA نرم‌افزار ADATA SSD Toolbox را نیز به منظور کنترل و مدیریت هارد توسعه داده و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال