هوش مصنوعی ممکن است به کلاب هاوس در بازگرداندن کاربران کمک کند

کلاب هاوس قصد دارد از هوش مصنوعی استفاده کرده و با استفاده از آن کاربران از دست رفته را مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگرداند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس که شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا بوده و در زمان انتشار نخستین نسخه توانسته بود محبوبیت بسیار زیادی را در […]

کلاب هاوس قصد دارد از هوش مصنوعی استفاده کرده و با استفاده از آن کاربران از دست رفته را مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگرداند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس که شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا بوده و در زمان انتشار نخستین نسخه توانسته بود محبوبیت بسیار زیادی را در دوران کرونا کسب کند اکنون به دنبال پرده‌برداری از ویژگی‌های جدید است. کلاب هاوس قصد دارد با استفاده از ویژگی‌های جدید به کاربران از دست رفته خود دست پیدا کند. ویژگی جدید می‌تواند کمک کند کاربران به دوستان خود پیام داده و یا پیام‌های نوشتاری را به صدای سفارشی منتخب مبدل سازند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تعداد کاربران کلاب هاوس کاهش یافته و این پلتفرم اجتماعی قصد دارد با راهکارهای جدید این کاربران را مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگرداند. چت‌های صوتی گروهی نیز در این شبکه اجتماعی ل شده که در آن کاربران می‌توانند پیام‌های صوتی خود را ضبط کرده و برای یکدیگر ارسال کنند. در حال حاضر این پیام‌ها با شکل و شمایلی ه به استوری‌های اینستاگرام در این پلتفرم مشاهده می‌شود. که زمانی مفید خواهد بود که امکان ارسال پیام صوتی وجود ندارد بنابراین کاربران می‌توانند پیام‌ها را نوشته و با استفاده از یک صدای سفارشی آن را به صورت صوتی درآورند.

همچنین کلاب هاوس برای ارائه این ویژگی از هوش مصنوعی استفاده کرده است. به گفته کلاب هاوس این قابلیت همچنان احساس حضور در یک گفتگوی آنلاین و واقعی با یک دوست را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. این شرکت در بیانیه جدید خود گفته است تصور کنید به یکی از دوستان خود پیام متنی ارسال می‌کنید اما آنها متن پیام را با صدای خواهند شنید که مشابه صدای شما است. همچنین می‌تواند کمک کند که صحبت کردن، تایپ خواندن و گوش دادن به صورت یکپارچه و بدون مکث انجام گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال