آلکاتل از گوشی‌های سری Pop 4 خود رسما پرده برداشت؛ سخت‌افزاری میان‌رده

شرکت آلکاتل امروز در جریان برگزاری کنگره‌ جهانی موبایل که در شهر بارسلون اسپانیا از دیروز آغاز گشته، به رسم همیشگی خود با دست پر آمده و خانواده گوشی‌های سری Pop خود را به‌روزرسانی کرده است. در این به‌روزرسانی گوشی‌های این سری از پایین‌رده به میان‌رده ارتقا پیدا کرده‌اند. اولین محصول این سری گوشی‌هوشمند Pop […]

شرکت آلکاتل امروز در جریان برگزاری کنگره‌ جهانی موبایل که در شهر بارسلون اسپانیا از دیروز آغاز گشته، به رسم همیشگی خود با دست پر آمده و خانواده گوشی‌های سری Pop خود را به‌روزرسانی کرده است. در این به‌روزرسانی گوشی‌های این سری از پایین‌رده به میان‌رده ارتقا پیدا کرده‌اند.

اولین محصول این سری گوشی‌هوشمند Pop 4 است که از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 720 پیکسل بهره برده و دارای ابعادی معادل 140.7 در 71.4 در 7.99 میلی‌متر است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد، کما اینکه تمام گوشی‌های این سری دارای اینچنین بدنه‌ای هستند. این موضوع چی زبدی نیست، چراکه پلاستیک به کار گرفته شده از جنس مرغوب بوده و البته قرار است کاربران برای یک گوشی کمتر هزینه کنند. قلب این دستگاه را یک چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 210 کوالکام به همراه یک گیگابایت حافظه رم ب تپش درآورده و حافظه داخلی درنظر گرفته شده برای آن تنها 8 گیگابایت است که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را خواهد داشت. تامین کننده انرژی سخت‌افزار این گوشی که از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی LTE 4G پشتیبانی می‌کند، یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. همچنین دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن دارای سنسوری 5 مگاپیکسلی بوده که از زاویه دید عریض 84.4 درجه‌ای بهره می‌برد.

Alcatel pop4-1

دومین گوشی این سری Pop 4+ است که ابعاد آن با کمی تغییر حالا 151 در 77 در 7.99 میلی‌متر بوده و دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل است. تغیی دیگری که در این گوشی لحاظ شده میزان حافظه رم آن بوده که حالا 1.5 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن هم با ارتقا 16 گیگابایت است. پردازنده، دوربین، باتری و سایر مشخصات سخت‌افزاری تمام شبیه به گوشی Pop 4 است که در بالا عنوان کردیم.

Alcatel pop4+

آخرین گوشی این سری Pop 4S است که ابعادی 152 در 76.8 در 7.99 میلی‌متری داشته و از نمایشگری 5.5 اینچی بارزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد، رم این دستگاه 2 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی است. پردازنده Pop 4S که کمی نسبت به سایر گوشی‌های این سری قوی‌تر بود، چیپست MT6755 مدیاتک است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است و یک باتری 2960 میلی‌آمپرساعتی به تمام بخش‌های سخت‌افزاری محصول تازه‌نفس آلکاتل، نیرو می‌بخشد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهم این سری از گوشی‌های آلکاتل، قابلیت سفارشی سازی آن‌ها در نقش و طرح دلخواه است. طراحی قاب پشتی جدید و دارای انحنای این گوشی‌ها از ظرافت خاصی برخوردار بوده و می‌توان در رنگ‌‌های مختلف همراه با طرح و نقش الگو یا چرم و طرح چوب در قالب کاور‌های متنوع آن‌ها را تهیه کرد.

Alcatel pop4-2

گفتنی است از آنجایی که آلکاتل به صورت فله گوشی‌های خود را به سراسر جهان ارسال می‌کند، جای تعجب نخواهد بود اگر در برخی مناطق  مشخصات سخت‌افزاری این گوشی کمی تغییر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال