آلکاتل تولید هدست واقعیت مجازی خود با بهره‌گیری از چیپست اگزینوس سامسونگ را در برنامه دارد

بدون شک یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که در رویداد IFA شاهد آن بودیم، هدست واقعیت مجازی شرکت آلکاتل بود که بدون نیاز به هیچ‌ گوشی‌هوشمندی و کاملا مستقل به کاربر خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. آلکاتل در مورد این هدست واقعیت مجازی اطلاعات زیادی را منتشر نکرد. به‌عنوان مثال، تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز […]

بدون شک یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که در رویداد IFA شاهد آن بودیم، هدست واقعیت مجازی شرکت آلکاتل بود که بدون نیاز به هیچ‌ گوشی‌هوشمندی و کاملا مستقل به کاربر خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. آلکاتل در مورد این هدست واقعیت مجازی اطلاعات زیادی را منتشر نکرد. به‌عنوان مثال، تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز مشخص نشده و در زمان معرفی، تنها صحبت از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای این هدست بدون مشخص شدن مدل چیپست شده بود.

حال امروز توئیتر رسمی چیپست‌های اگزینوس سامسونگ، این مسئله را روشن‌تر کرده است. براین اساس، هدست واقعیت مجازی آلکاتل را یک چیپست اگزینوس 7420 سامسونگ که سال گذشته در پرچم‌دار این شرکت، گلکسی اس 6 و نوت 5، به کار گرفته شد، تشکیل می‌دهد.

در مورد دیگر مشخصه‌های فنی این هدست باید بگوییم که رم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، نمایشگر 3.8 اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی آن به شمار می‌روند. این هدست را باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعتی روشن نگه خواهد داشت و کاربر زاویه‌ی دید 120 درجه‌ای با تاخیر 17 میلی‌ثانیه را تجربه خواهد کرد. همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، هنوز تاریخ عرضه و قیمت این هدست کاملا مستقل مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال