گوشی Pixi 4 Plus Power آلکاتل مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود

خانواده‎ی سری گوشی‎های Pixi شرکت آلکاتل روز گذشته شاهد ورود عضو جدید و جالبی بوده است. گوشی Pixi 4 Plus Power همان‎طور که نام آن اشاره دارد، دارای یکی از بزرگترین باتری‎های موجود در بازار با گنجایش 5000 میلی‎آمپر ساعت است. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‎کند و اگر دوست داشته باشید می‎توانید […]

خانواده‎ی سری گوشی‎های Pixi شرکت آلکاتل روز گذشته شاهد ورود عضو جدید و جالبی بوده است. گوشی Pixi 4 Plus Power همان‎طور که نام آن اشاره دارد، دارای یکی از بزرگترین باتری‎های موجود در بازار با گنجایش 5000 میلی‎آمپر ساعت است. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‎کند و اگر دوست داشته باشید می‎توانید به عنوان پاور بانک نیز از آن استفاده کنید.

سایر مشخصات این گوشی همانند با یک گوشی رده‎پایین است، یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت اچ‎دی و پشتیبانی از فناوری IPS، 1 گیگابایت رم، حافظه‎داخلی 8 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‎خارجی، یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیده می‎شود. باید اشاره کنیم که آلکاتل هر دو دوربین خود را به فلاش‎های ال‎ای‎دی مجهز کرده است.

گوشی Pixi 4 Plus Power آلکاتل

گوشی Pixi 4 Plus Power در بحث پشتیبانی از شبکه‎ها حداکثر از شبکه‎ی 3G پشتیبانی می‎کند. البته این دستگاه دو سیم‎کارت است.

در نهایت باید اشاره کنیم که در در بحث سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 از قبل نصب شده است.

گوشی Pixi 4 Plus Power

در حال حاضر اخباری مرتبط با قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار وجود ندارد، ولی بایستی به زودی عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال