بلک‌بری یک گوشی دیگر با صفحه‌کلید فیزیکی در راه دارد

مدیر اجرایی بلک‌بری طی مصاحبه‌ی تلویزیونی تایید کرد که این شرکت یک گوشی دیگر با صفحه‌کلید فیزیکی را در دست تولید دارد. صفحه‌کلید‌های معروف بلک‌بری زمانی به عنوان نماد گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آمدند اما در دو گوشی اخیر معرفی شده‌ی کانادایی‌ها، DTEK50 و DTEK60 خبری از این صفحه کلید نبود. متاسافانه در این مصاحبه‌ی تلویزیونی اطلاعات بیشتری […]

مدیر اجرایی بلک‌بری طی مصاحبه‌ی تلویزیونی تایید کرد که این شرکت یک گوشی دیگر با صفحه‌کلید فیزیکی را در دست تولید دارد. صفحه‌کلید‌های معروف بلک‌بری زمانی به عنوان نماد گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آمدند اما در دو گوشی اخیر معرفی شده‌ی کانادایی‌ها، DTEK50 و DTEK60 خبری از این صفحه کلید نبود.

متاسافانه در این مصاحبه‌ی تلویزیونی اطلاعات بیشتری منتشر نشده و نمی‌توانیم در مورد جزئیات این گوشی از زبان مدیر اجرایی بلک‌بری صحبتی کنیم. بااین‌حال کیبورد فیزیکی بلک‌بری ممکن است همانند گوشی Priv این شرکت به صورت کشویی و یا به صورت ساده باشد. این در حالی است که مدتی پیش شایعاتی مبنی بر تولید یک گوشی با کیبورد کشویی منتشر شده بود.

براساس همین شایعات منتشر شده، گوشی که تصویرش را مشاهده می‌کنید به نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز می‌شود. از دیگر مشخصه‌های گوشی مورد اشاره می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام با قدرت پردازش 2 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد. در دپارتمان دوربین این گوشی دو سنسور 18 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو دیده می‌شود. یک باتری  3,400 میلی‌آمپر ساعتی نظیر وظیفه‌ی روشن نگه‌داشتن گوشی را برعهده خواهد گرفت و به صورت پیش‌فرض، این گوشی با اندروید نوقا وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود کد ساخت این گوشی Mercury نام گرفته است.

همانند دو گوشی تازه‌وارد DTEK50 و DTEK60 که توسط همکار شرکت آلکاتل یعنی TCL ساخته شده، این گوشی نیز توسط همین شرکت تولیدخواهد شد. درواقع شرکت TCL می‌تواند از برند بلک‌بری بر روی گوشی‌های خود استفاده کند. این همان قراردادی است که بلک‌بری از آن در اوایل مهرماه سخن گفت و وظیفه‌ی ساخت گوشی‌های خود را به شرکت همکار واگذار کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال