مشخصات تمام گوشی‌های سری Pop 4 آلکاتل قبل از MWC لو رفت؛ ملاقات با Pop 4S، Pop 4 Plus و Pop 4

شرکت TCL که صاحب برند تجاری آلکاتل وان تاچ است، قصد دارد تا از گوشی‌های جدید سری Pop 4 این برند در نمایشگاه جهانی موبایل 2016 یعنی همان MWC در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند. حال مشخصات تمام گوشی‌های این سری که شامل گوشی‌های Pop 4S، Pop 4 Plus و Pop 4 هستند، پیش […]

شرکت TCL که صاحب برند تجاری آلکاتل وان تاچ است، قصد دارد تا از گوشی‌های جدید سری Pop 4 این برند در نمایشگاه جهانی موبایل 2016 یعنی همان MWC در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند. حال مشخصات تمام گوشی‌های این سری که شامل گوشی‌های Pop 4S، Pop 4 Plus و Pop 4 هستند، پیش از رونمایی رسمی لورفته و به بیرون درز کرده است. با توجه به مشخصات این گوشی‌ها، انتظار می‌رود که از قیمت پایینی برخوردار باشند.

Alcatel pop 4 series-1

بر اساس این گزارش، گوشی Pop 4S آلکاتل وان تاچ با برخورداری از صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080 پیکسل و چیپست Helio X10 که دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای کورتکس A53 (4 هسته با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس کاری 1.0 گیگاهرتز) به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T860 است و 2 گیگابایت حافظه رم، پرچم‌دار این سری خواهد بود.

Alcatel pop 4 series-2

سایر مشخصات این پرچم‌دار شامل دو نسخه با حافظه‌ی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار فازی و فلاش دوگانه LED، دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از ارتباطات مخابراتی LTE (Cat 4/Cat 6) هستند. همچنین گوشی Pop 4S که یک باتری 2960 میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز تمام واحدهای سخت‌افزاری آن را تامین می‌کند، میزبان نسخه 6 سیستم‌عامل محبوب اندروید خواهد بود.

از Pop 4S که بگذریم نوبت به Pop 4 Plus می‌رسد که از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن پایین‌تر 720 پیکسل بهره برده و یک چیپست اسنپ‌دراگون 210 با پردازنده هشت هسته‌ای کورتکس A7 با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم، قلب آن را به تپش در خواهند آورد.

Alcatel pop 4 series-3

همچنین این گوشی 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا را ارائه داده، از ارتباطات LTE Cat 4 پشتیبانی کرده، اندروید 6 مارشملو را اجرا کرده و در بحث دوربین هم از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود که گرما بخش تما سخت‌افزار آن یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

در نهایت، آخرین گوشی این سری آلکاتل وان تاچ، Pop 4 است که با برخورداری از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل و چیپست اسنپ‌دراگون 210، یک گوشی میان‌رده به شمار خواهد آمد. این گوشی با 1 یا 1.5 گیگابایت حافظه رم بسته به بازار مقصد عرضه شده و بسته به همین موضوع هم از یک دوربین اصلی 8 یا 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. سایر مشخصات این دستگاه هم شامل پشتیبانی از ارتباطات مخابراتی LTE Cat 4، باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی و اجرای اندروید 6 مارشملو خواهد بود.

Alcatel pop 4 series-4

همانطور که در ابتدا عنوان کردیم، هر سه مدل این گوشی‌ها در نمایشگاه جهانی موبایل امسال که در اواخر ماه جاری میلادی در شهر بارسلون برگزار می‌شود، رونمایی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال