آلکاتل از تبلت Pop 4 در دو نسخه 7 و 10 اینچی به همراه گوشی XL در IFA 2016 پرده برداشت

جدیدترین رونمایی آلکاتل در رویداد IFA 2016، دو نسخه‌ی تبلت 7 و 10 اینچی POP 4 به همراه گوشی XL بوده است. سه محصول جدید آلکاتل با بدنه‌ای فلزی، تمرکز خود را بر روی کیفیت صدای مناسب به لطف تکنولوژی MaxxAudio شرکت Waves قرار داده‌اند. درابتدا نگاهی به گوشی معرفی‌شده‌ی جدید این شرکت یعنی XL آلکاتل می‌اندازیم. […]

جدیدترین رونمایی آلکاتل در رویداد IFA 2016، دو نسخه‌ی تبلت 7 و 10 اینچی POP 4 به همراه گوشی XL بوده است. سه محصول جدید آلکاتل با بدنه‌ای فلزی، تمرکز خود را بر روی کیفیت صدای مناسب به لطف تکنولوژی MaxxAudio شرکت Waves قرار داده‌اند.

درابتدا نگاهی به گوشی معرفی‌شده‌ی جدید این شرکت یعنی XL آلکاتل می‌اندازیم. این گوشی به چیپست Helio P10 مدیاتک با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز شده است. نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080p این گوشی تصویر مناسبی را به کاربر تحویل خواهد داد که در زیر همین نمایشگر، باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپری قرار گرفته‌ است. در زیر دوربین 13 مگاپیکسلی گوشی مورد نظر، سنسور اثر انگشت گنجانده شده که توسط یک فلش دوتایی هم احاطه شده است. درنهایت آلکاتل برای دوربین جلوی این گوشی هم به سنسوری 5 مگاپیکسلی اکتفا کرده است.

اما در مورد دو تبلت جدید این شرکت باید گفت که نسخه‌ی 10 اینچی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 430 و نسخه‌ی 7 اینچی مجهز به چیپست MT8735 شده‌اند. فعلا در مورد میزان فضای داخلی این دو تبلت به همراه حافظه‌ی رم صحبتی نشده اما آلکاتل اعلام کرده که در قسمت جلوی تبلت 10 اینچی، اسپیک نیز گنجانده است.

محصولات جدید آلکاتل از ماه آینده وارد بازار می‌شوند. قیمت این محصولات همانند دیگر مشخصه‌های فنی آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال