رونمایی آلکاتل از لپ‌تاپ هیبردی Plus 10؛ مجهز به ویندوز 10 و پشتیبانی از LTE

شرکت آلکاتل ساعاتی پیش از اولین لپ‌تاپ 2 در 1 یا اصطلاحا هیبردی خود موسوم به Alcatel Plus 10 مبتنی بر ویندوز 10 مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. این لپ‌تاپ-تبلت که از یک نمایشگر 10.1 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برخوردار است، از یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای […]

شرکت آلکاتل ساعاتی پیش از اولین لپ‌تاپ 2 در 1 یا اصطلاحا هیبردی خود موسوم به Alcatel Plus 10 مبتنی بر ویندوز 10 مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ-تبلت که از یک نمایشگر 10.1 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برخوردار است، از یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای Atom x5 Z8350 اینتل با فرکانس کاری 1.92 گیگاهرتز به همراه حافظه رم نسبتا کم 2 گیگابایت قدرت گرفته و برای نگه‌داری و ذخیره اطلاعات کاربران، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 64 گیگابایت توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی ار ارائه می‌کند.

alcatel plus 10-1

محصول جدید آلکاتل دارای بلندگو‌های استریو در قاب جلویی خود بود و یک دوربین اصلی با سنسور 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی در قاب جلویی خود دارد.

شاید مهم‌تری ویژگی این لپ‌تاپ-تبلت را بتوان کیبورد جداشونده آن دانست که قابلیت‌های منحصر به‌فردی چون پشتیبانی از LTE را در خود جای داده و دارای پورت USB در اندازه استاندارد، پورت میکرو USB و میکرو HDMI است. فناوری LTE داخلی آن می‌توان در نقش یک هات اسپات وای‌فای ظاهر شده و تا 15 دستگاه مختلف را به صورت وای‌فای اینترنت بدهد. البته خود تبلت هم دارای قابلیت وای‌فای و بلوتوث نسخه 4 می‌باشد.

alcatel plus 10-2

باتری این دستگاه 5830 میلی‌آمپرساعتی بوده و تا 8 ساعت می‌تواند انرژی موردنیاز تبلت را تامین کند که در نوع خود زمان نسبتا خوبی به شمار می‌آید. همچنین کیبورد دستگاه هم خود دارای یک باتری جداگانه با ظرفیت 2580 میلی‌آمپرساعت است.

گفتنی است این محصول جدید آلکاتل، از ماه ژوئن به بازارهای کشورهای اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا عرضه شده و دارای رنگ‌های متنوعی خواهد بود. متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال