گوگل از Google Home در I/O 2016 رونمایی می‌کند؛ رقیب الکسا آمازون

چند ساعتی بیشتر با شروع کنفرانس I/O گوگل فاصله نداریم و انتظار می‎رود اخبار هیجان‎انگیز زیادی بشنویم. به عنوان مثال، شایعاتی در رابطه با رقیب الکسای آمازون به گوش می‎رسد که نام رمزی پروژه‎ی جیرجیرک (Project Chirp) را بر خود دارد. روزنامه‎ی نیویورک تایمز حالا گزارش می‎دهد که این پروژه در زمان رونمایی Google Home […]

چند ساعتی بیشتر با شروع کنفرانس I/O گوگل فاصله نداریم و انتظار می‎رود اخبار هیجان‎انگیز زیادی بشنویم. به عنوان مثال، شایعاتی در رابطه با رقیب الکسای آمازون به گوش می‎رسد که نام رمزی پروژه‎ی جیرجیرک (Project Chirp) را بر خود دارد. روزنامه‎ی نیویورک تایمز حالا گزارش می‎دهد که این پروژه در زمان رونمایی Google Home مورد خطاب قرار خواهد گرفت.

در رابطه با نحوه‎ی عمل Google Home اطلاعات زیادی وجود ندارد. این محصول از قابلیت‎های پردازش زبان طبیعی شگفت‎انگیز گوگل به منظور پاسخ‎دادن به سوالات مطرح شده و انجام کارهای ساده، استفاده خواهد کرد. شما می‎توانید چیزی نظیر فرمان‎های صوتی گوگل در گوشی‎تان را ولی حالا در کل خانه‎تان، در نظر بگیرید. آمازون در حال حاضر در این بخش از بازار به خوبی پیشتاز است، آن‎ها در همین راستا در سال 2014 محصولی به اسم اکو (Echo) را معرفی کردند. این محصول از آن‎ زمان چند میلیون فروش داشته است و اخیرا این شرکت دستگاه‎های بیشتری که دستیار صوتی الکسا را در خود داشته باشند، معرفی کرد.

nexus2cee_echos-668x393

با آن که امکان معرفی Google Home در کنفرانس I/O وجود دارد، ولی فروش آن فورا آغاز نخواهد شد. گفتنی است بر اساس گزارش تایمز گوگل قصد دارد در فصل پاییز این محصول را روانه بازار کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال