تصاویر رندر گلکسی S7 سامسونگ به بیرون درز کرد

با توجه به اخباری که در خصوص گلکسی اس 7 سامسونگ به دست آمده، ظاهراً این گوشی از لحاظ طراحی، تفاوت زیادی با گلکسی اس 6 ندارد. چنین به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که بابت طراحی هزینه کمتری پرداخت کند و در مقابل هزینه بیشتری را صرف پرداختن به ویژگی‌های نوآورانه […]

با توجه به اخباری که در خصوص گلکسی اس 7 سامسونگ به دست آمده، ظاهراً این گوشی از لحاظ طراحی، تفاوت زیادی با گلکسی اس 6 ندارد. چنین به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که بابت طراحی هزینه کمتری پرداخت کند و در مقابل هزینه بیشتری را صرف پرداختن به ویژگی‌های نوآورانه در محصولات خود نماید. گرچه این مسئله یک گزینه خوب برای کار است اما این‌ها تنها شایعاتی هستند که در خصوص عملکرد شرکت سامسونگ مطرح گردیده است.

galaxy s7

با این حال و با توجه به گزارشی که وب‌سایت معتبر GSMArena منتشر نموده، ظاهراً مدیریت پخش تصاویر رندر گوشی جدید آینده این شرکت را خودش بر عهده داشته است. تصاویر که به لطف یک تولیدکننده شخص ثالث، ITSKINS و آن گونه که در بالا قابل مشاهده است به دست ما رسیده، فرایند طراحی گلکسی اس 7 را نشان می‌دهد.

ضمن اینکه تصاویر ارائه شده به وضوح شایعات تفاوت اندک گوشی جدید سامسونگ را از نظر طراحی با گلکسی اس 6، تأیید می‌کنند، باید گفت که دوربین گلکسی اس 7 در بالا و در قسمت میانی گوشی به همراه فلشی که در سمت راست آن تعبیه شده به چشم می‌خورد. بلندگوها نیز در همان مکان نسل قبلی بر روی این گوشی در نظر گرفته شده است.

galaxy s7-1

هرچند برخی از تفاوت‌های کوچک نظیر تغییر درگاه قرارگیری سیم‌کارت از قسمت بالای گوشی به کناره آن را نیز می‌توان در تصاویر مشاهده نمود اما گذشته از این جزئیات گلکسی اس 7 سامسونگ کم و بیش شبیه به گلکسی اس 6 به نظر می‌رسد. در هر صورت آنچه که باید بدان توجه داشت این مسئله است که این اخبار هنوز در حد شایعه بوده و نمی‌توان به آن استناد نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال