انتشار جزئیاتی در رابطه با نسخه اسپرت گلکسی S7 سامسونگ

هر زمان که پرچم‎دار جدیدی از سری گوشی‎های گلکسی سامسونگ به بازار می‎آید، طبیعتا این تفکر هم در ذهن افراد شکل می‎گیرد که آیا دستگاه اصلی به صورت مدل‎های دیگری نیز عرضه خواهد شد؟ همان‎طور که به یاد می‎آورید گوشی‎های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اوایل امسال با ورود خود به بازار […]

هر زمان که پرچم‎دار جدیدی از سری گوشی‎های گلکسی سامسونگ به بازار می‎آید، طبیعتا این تفکر هم در ذهن افراد شکل می‎گیرد که آیا دستگاه اصلی به صورت مدل‎های دیگری نیز عرضه خواهد شد؟ همان‎طور که به یاد می‎آورید گوشی‎های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اوایل امسال با ورود خود به بازار عموم مردم را شگفت‎زده کردند و صحبت‎هایی نیز در رابطه با یک مدل Galaxy S7 Active وجود داشته‎ است که به نظر می‎رسد مخصوص اپراتور AT&T آمریکا و مشتریان آن باشد. حالا شایعات به مدل دیگری به اسم اسپرت گلکسی اس 7 اشاره می‎کنند، به این علت که در دیتابیس سایت واردات هندی Zauba گوشی همراهی با شماره مدل SM-G880 نمایان شده که به نظر متعلق به همین گوشی است.

با بررسی گوشی‎های پرچم‎دار فعلی سامسونگ متوجه خواهید شد که گلکسی اس 7 شماره مدل G930 و گلکسی اس 7 اج شماره مدل G935 را در اختیار دارند. قضیه به همین جا ختم نمی‎شود و به احتمال قریب به یقین Galaxy S7 Active شماره مدل G891 را خواهد داشت، در نتیجه G880 متعلق به کدام دستگاه است؟

اگر به حافظه‎ی خود رجوع کنید به یاد خواهید آورد که اسپورت گلکسی اس 5 گوشی همراهی بود که شماره مدل G870 را داشت، پس آیا می‎شود نتیجه گرفت که این شماره مدل متعلق به گوشی اسپورت گلکسی اس 7 خواهد بود؟ چون به هر شایعه‎ای بایستی با دیده‎ی شک نگریست، هم‎چنان برای صحت یا رد این اخبار باید صبر کرد.