تصاویر جدید از گوشی‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی، +One M9 منتشرشد

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، اچ‌تی‌سی قصد دارد تلفن‌های هوشمند جدید و رده‌بالایی را برای هر چه کامل‌تر شدن محصولات گران‌قیمت خود معرفی نماید. یکی از این محصولات، احتمالا +One M9 نام داشته و تصاویر جدیدی از آن در upleaks@ منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند، هشتم آوریل در پکن معرفی […]

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، اچ‌تی‌سی قصد دارد تلفن‌های هوشمند جدید و رده‌بالایی را برای هر چه کامل‌تر شدن محصولات گران‌قیمت خود معرفی نماید. یکی از این محصولات، احتمالا +One M9 نام داشته و تصاویر جدیدی از آن در upleaks@ منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند، هشتم آوریل در پکن معرفی خواهد شد.

Alleged HTC One M9+ press images appear on Twitter 2

در اخبار قبلی نیز اعلام شده که بود یکی از تلفن‌های هوشمند جدیدی که اچ‌تی‌سی قصد معرفی کردن آنها را دارد، محصولی رده‌بالا و با احتمالا با رنگ مشکی و طلایی خواهد بود، چیزی که در این تصاویر نیز دیده می‌شود.

در این تلفن هوشمند، یک دکمه‌ی بزرگ در قسمت پایینی قرار دارد، دکمه‌ای که احتمالا دارای سنسور اثر انگشت بوده و اسپیکرهای به کار رفته در کنار آن، از اسپیکرهای شرکت BoomSound باشند. دوربین دایره‌ای شکل این تلفن نیز همانگونه است که اخبار قبلی اعلام شده بود، شاید  شما نیز از این همه شایعه که کم‌کم در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند، شگفت‌زده شوید.

خبر دیگری نیز در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان می‌دهد HTC M9 Plus با دو چیپست مختلف Qualcomm Sanpdragon 810 و Mediatek MT6795 عرضه می‌شود که مدل اول در سراسر جهان و مدل دوم تنها در بازار کشور چین عرضه خواهد شد. سایر مشخصات این محصول نیز همچون  سایر اعضای خانواده‌ی اچ تی سی وان ام 9، صفحه نمایش 5.2 اینچی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال