تصویر لو رفته از ال‌جی V20، این‌بار این گوشی را به صورت زنده نمایش می‌دهد!

گلکسی نوت 7 سامسونگ بدون شک تنها گوشی‌هوشمندی است که در این روزها از آن صحبت می‌شود اما V20 ال‌جی می‌تواند به زودی توجهات را از گلکسی نوت 7 دور کرده و به گوشی مورد بحث بسیاری از وب‌سایت‌ها تبدیل شود. گوشی V20 ال‌جی که به عنوان اولین گوشی‌هوشمند غیرنکسوسی عنوان شده که اندروید 7 […]

گلکسی نوت 7 سامسونگ بدون شک تنها گوشی‌هوشمندی است که در این روزها از آن صحبت می‌شود اما V20 ال‌جی می‌تواند به زودی توجهات را از گلکسی نوت 7 دور کرده و به گوشی مورد بحث بسیاری از وب‌سایت‌ها تبدیل شود. گوشی V20 ال‌جی که به عنوان اولین گوشی‌هوشمند غیرنکسوسی عنوان شده که اندروید 7 را دریافت خواهد کرد قرار است توسط ال‌جی و در تاریخ 15 شهریورماه به صورت رسمی معرفی شود.

تاکنون تصاویر رندر بسیاری از گوشی مورد نظر فاش شده و تقریبا می‌توانیم بگوییم که طراحی این گوشی به چه شکل است اما امروز برای اولین بار تصویر زنده‌ای از این گوشی لو رفته است. باوجود اینکه تصویر از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست اما لوگوی ال‌جی در قسمت پایینی گوشی و طراحی نازک و بدون حاشیه‌ی آن تقریبا از نکات برجسته‌ی این تصویر به حساب می‌آید. متاسفانه نمی‌توان اطلاعات بیشتری را از این تصویر کسب کرد و تمامی اطلاعات ما محدود به شایعات گذشته می‌شود.

با مروری بر شایعات گذشته می‌توانیم بگوییم که قلب تپنده‌ی گوشی V20 ال‌جی را چیپست اسنپ‌دراگون 820 تشکیل می‌دهد که توسط پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 و 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. ال‌جی این گوشی را به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن  Quad HD مجهز می‌کند و نمایشگر دوم این گوشی را هم با قابلیت ” همیشه روشن ” روانه بازار می‌کند. از دیگر مشخصه‌های گوشی بعدی همسایه‌ی سامسونگ می‌توان به سنسوری 21 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی گوشی اشاره کرد. در زیر قاب فبلت غول‌پیکر ال‌جی باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی قرار خواهد گرفت که احتمالا با این ظرفیت عمر باتری خوبی را نیز شاهد خواهیم بود.

ال‌جی با اعلام همکاری با شرکت  B&O Play اعلام کرده که این گوشی به سیستم صوتی پیشرفته‌ای نیز مجهز می‌شود. درهرحال ال‌جی در تاریخ 15 شهریورماه از این گوشی به صورت رسمی معرفی می‌کند و ممکن است زمان عرضه‌ی آن کمی دیرتر از حد انتظار باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال