گوشی LG V30 دارای نمایشگر ثانویه خواهد بود

شاید شنیدن شایعات مربوط به گوشی V30 ال‌جی کمی زود باشد چراکه مدت زمان زیادی از معرفی گوشی V20 این شرکت نمی‌گذرد.  Evan Blass فاش کننده‌ی معروف دنیای توییتر پیش از این اعلام کرده بود که گوشی مورد اشاره به نمایشگر ثانویه مجهز نمی‌شود اما همین شخص امروز طی توییت جدیدی از برداشت اشتباه خبرگزاری‌ها […]

شاید شنیدن شایعات مربوط به گوشی V30 ال‌جی کمی زود باشد چراکه مدت زمان زیادی از معرفی گوشی V20 این شرکت نمی‌گذرد.  Evan Blass فاش کننده‌ی معروف دنیای توییتر پیش از این اعلام کرده بود که گوشی مورد اشاره به نمایشگر ثانویه مجهز نمی‌شود اما همین شخص امروز طی توییت جدیدی از برداشت اشتباه خبرگزاری‌ها از توییت خود خبر داد.

براساس توییتی که وی امروز منتشر کرده، ال‌جی به طور کامل نمایشگر ثانویه را در گوشی V30 کنار نمی‌گذارد بلکه قصد دارد از این نمایشگر به شکلی دیگر استفاده کند. در واقع ال‌جی در گوشی V30 قصد دارد تا روشی متفاوت را با نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی دنبال کند.

فعلا مشخص نیست که ال‌جی چه برنامه‌هایی برای نمایشگر دوم V30 در ذهن خود دارد اما از آن‌جایی که نمایشگر ثانویه در سری V گوشی‌های ال‌جی به عنوان نماد اصلی این گوشی‌ها به حساب می‌آیند بعید به نظر می‌رسد که ال‌جی به زودی این قابلیت جذاب و نوآورانه را کنار بزند. درهرصورت صحبت در مورد گوشی V30 ال‌جی کمی زود به نظر می‌رسد و باید منتظر گذر زمان و درز اطلاعات بیشتر از این گوشی باشیم.

اگر بخواهیم بازه‌ی زمانی را برای معرفی و عرضه‌ی رسمی این گوشی انتخاب کنیم به نیمه‌ی دوم سال 2017 خواهیم رسید چرا که نسخه‌های قبلی نیز در همین بازه‌ی زمانی معرفی شدند. با این حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا V30 چشم بادامی‌های کره‌ای در نهایت دارای نمایشگر ثانویه خواهد بود یا نه؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال