تصویر قاب محافظ گلکسی نوت 7 سامسونگ وجود لبه‌های خمیده در نمایشگر این گوشی را تایید می‌کند

معمولا عملکرد سامسونگ در طول سال‎های گذشته این بوده است که به کاربران اجازه‎ داده از بین یک گوشی با نمایشگر صفحه تخت با گوشی با صفحه‎ی نمایش خمیده یکی را انتخاب کنند. این روند دوباره در اوایل امسال با ارائه‎ی پرچم‎دارهای جدید این شرکت یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج به بازار […]

معمولا عملکرد سامسونگ در طول سال‎های گذشته این بوده است که به کاربران اجازه‎ داده از بین یک گوشی با نمایشگر صفحه تخت با گوشی با صفحه‎ی نمایش خمیده یکی را انتخاب کنند. این روند دوباره در اوایل امسال با ارائه‎ی پرچم‎دارهای جدید این شرکت یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج به بازار تکرار شد، به نحوی که این دو گوشی از نظر سخت‎افزاری و بخش‎های دیگر کاملا مشابه با هم بوده و تنها در نمایشگرهای خود متفاوت هستند.

گرچه طبق شایعاتی که شنیده می‎شود سامسونگ قرار است در گوشی گلکسی نوت 7 خود این رویه را تغییر داده و تنها این گوشی را در قالب یک مدل با نمایشگر خمیده ارائه دهد. به منظور بررسی صحت این گفته‎ها باید صبور بود ولی در حال حاضر به نظر می‎رسد که شرکت‎های تولید‎کننده‎ی قاب گوشی‎های هوشمند خودشان را برای این قضیه دارند آماده می‎کنند و در این رابطه تصاویری از قاب‎های طراحی شده برای این گوشی در سطح اینترنت منتشر شده است.

همان‎طور که شما در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، قابی به چشم می‎خورد که توسط شرکت Olixar ساخته شده و ظاهرا با در نظر داشتن گلکسی نوت 7 ساخته شده است. این تصویر یک نمایشگر با لبه‎های خمیده را نشان می‎دهد و به نظر نمی‎رسد مدل‎های دیگری هم از این قاب برای یک صفحه‎ی نمایش تخت وجود داشته باشد. بایستی اشاره کرد که شرکت‎های تولید‎کننده‎ی قاب گوشی‎های هوشمند گاهی اوقات تمایل دارند ابتدا قاب‎های خود را وارد بازار کرده و مشتریانی را به خود جلب کنند که برای حفاظت از گوشی‎های خود به دنبال راه‎حل‎های آماده به استفاده هستند.

گرچه معنای این گفته نیست که آن‎ها همیشه هم حق دارند چون گاهی اوقات ممکن است طراحی‎های خود را بر اساس شایعات و اطلاعات به بیرون درزیافته انجام دهند که می‎تواند اشتباه هم باشند. به هرحال ما باید تا تاریخ شایعه شده‎ی 12 مرداد برای عرضه‎ی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال