دوربین Gear 360 Pro سامسونگ در Zauba رویت شد

اگر به یاد داشته باشید، اواخر شهریورماه بود که شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه‌ی پرو دوربین Gear 360 را تولید می‌کند، منتشر شده بود. حالا به نظر می‌رسد این محصول وارد گمرک کشور هند شده باشد چرا که وب‌سایت Zauba این دوربین را در لیست محصولات خود قرار داده است. البته احتمال اینکه محصول […]

اگر به یاد داشته باشید، اواخر شهریورماه بود که شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه‌ی پرو دوربین Gear 360 را تولید می‌کند، منتشر شده بود. حالا به نظر می‌رسد این محصول وارد گمرک کشور هند شده باشد چرا که وب‌سایت Zauba این دوربین را در لیست محصولات خود قرار داده است.

البته احتمال اینکه محصول وارد شده پروژکتور کوچک شرکت سامسونگ باشد نیز وجود دارد. پروژکتور کوچک سامسونک به صورت یک پتنت در کشور کره‌ی جنوبی ثبت شده بود و این احتمال نیز وجود دارد که این محصول همان پروژکتور ثبت شده در پتنت باشد.

لیست ارائه شده از وب‌سایت گمرک کشور هند اطلاعات دیگری را در اختیار نگذاشته است. تنها اطلاعات در دسترس در مورد این محصول شماره ساخت  SM-R210 و قیمت حدودا 190 دلاری آن است که معمولا قیمت ارائه شده توسط این سایت زیاد دقیق و معتبر نیست. به‌هر‌حال نسخه‌ی پرو دوربین Gear 360 از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار خواهد شد و احتمال می‌رود همزمان با معرفی گلکسی اس 8 در اوایل سال آینده‌ی میلادی، این محصول نیز به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال