تبلت اکسپریا Z4 و گوشی اکسپریا M4 Aqua، محصولات سونی در MWC 2015

در حالی که کمتر از یک روز تا آغاز رویداد MWC 2015 زمان باقی مانده، تصاویر و اطلاعات دو محصول جدید سونی با نام‌های اکسپریا Z4 و اکسپریا M4 Aqua فاش شدند. سونی خبر مربوط به عرضه‌ی این دو محصول را تایید کرده، بنابراین بدون تردید در رویداد MWC 2015 شاهد رونمایی این محصولات خواهیم بود…

در حالی که کمتر از یک روز تا آغاز رویداد MWC 2015 زمان باقی مانده، تصاویر و اطلاعات دو محصول جدید سونی با نام‌های اکسپریا Z4 و اکسپریا M4 Aqua فاش شدند. سونی خبر مربوط به عرضه‌ی این دو محصول را تایید کرده، بنابراین بدون تردید در رویداد MWC 2015 شاهد رونمایی این محصولات خواهیم بود.

اولین محصول تبلت اکسپریا Z4 است که تصویر آن را در عکس ابتدایی مقاله مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه اندروید 5.0 آب نبات چوبی خواهد بود و ظاهری شیک را به همراه دارد. این تبلت به صفحه نمایشی 10 اینچی با وضوح تصویر 1080*2048 پیکسلی تجهیز خواهد شد و به احتمال قریب به یقین سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 810 برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

Sony1

اما گوشی هوشمند اکسپریا M4 Aqua که آن هم به سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی تجهیز شده، استاندارهای IP65 و IP68 مربوط به گرد و غبار و ضد آب را به همراه دارد و احتمالا به صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی (720*1280 پیکسل) مجهز می‌شود. برخی از منابع خبری اشاره داشتند که این گوشی هوشمند به رمی 2 گیگابایتی تجهیز می‌شود، با این وجود هنوز مشخص نشده رم آن ظرفیت 1 گیگابایتی خواهد داشت و یا 2 گیگابایتی! همچنین گفته شده که باتری این گوشی هوشمند ظرفیتی مابین 2000 الی 2500 میلی آمپر ساعت را به همراه خواهد داشت. سیستم روی یک چیپ به کار گرفته شده در این محصول تراشه‌ای سری از محصولات “میان رده‌ی” اسنپدراگون کوالکام خواهد بود. با توجه به خصوصیات اشاره شده احتمال می‌رود که این سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 410 یا اسنپدراگون 615 باشد. حافظه‌ی داخلی آن 16 گیگابایتی بوده و در سه ماه دوم سال 2015 میلادی رسما از سوی سونی عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال