تیزر تبلیغاتی جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ، وجود صفحه‌نمایشی منحنی در این گوشی را تایید می‌کند

پیش‌تر در رسانه‌های خبری، شایعات بسیار زیادی در مورد اینکه نام گوشی بعدی سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ، نوت 7 خواهد بود، منتشر شده بود. علاوه بر آن خبرها و شایعات بسیار زیادی نیز در زمینه وجود نمایشگری با خمیدگی دوگانه اخیرا در رسانه‌های خبری انتشار یافته بود. اما هم اینک در تیزر تبلیغاتی جدیدی وجود […]

پیش‌تر در رسانه‌های خبری، شایعات بسیار زیادی در مورد اینکه نام گوشی بعدی سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ، نوت 7 خواهد بود، منتشر شده بود. علاوه بر آن خبرها و شایعات بسیار زیادی نیز در زمینه وجود نمایشگری با خمیدگی دوگانه اخیرا در رسانه‌های خبری انتشار یافته بود. اما هم اینک در تیزر تبلیغاتی جدیدی وجود قابلیت خمیدگی دو طرفه نمایشگر و همچنین پشتیبانی از  ویژگی نوت‌برداری آن تایید می شود.

در طی پخش این تیزر، جمله‌ای با این مضمون نوشته می‌شود “Write on the edge of something great” که اشاره به قابلیت‌های نوت‌برداری و همچنین انحنای نمایشگر آن دارد. از طرفی همان طور که در تصویر می‌توانید ببینید، قلم استایلوس این گوشی نیز در تصویر دیده می‌شود که احتمالا نسخه جدید آن به منظور در اختیار داشتن قابلیت نوت برداری در بخش‌های کناری و خمیده نمایشگر گوشی است. پتنتی که این شرکت در این حوزه به تازگی ثبت کرده است، وجود این قابلیت جدید در گوشی مزبور را بیشتر محتمل می‌سازد.

البته هنوز نمی‌توان به طور قطع صحت تصویر این تیزر را تایید کرد؛ بنابراین هم اینک نیز بهتر است به آن به عنوان یک شایعه نگاه کرد که ممکن است تحقق نیابد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال