تصاویر جدیدی از گوشی تایزنی Z3 سامسونگ منتشر شد

به تازگی تصاویر زنده‌ای از یک گوشی‌هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است که گفته شده مربوط به گوشی Z3 سامسونگ است. این گوشی‌هوشمد جدید به زودی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و قرار از نسخه جدید سیستم‌عامل تایزن یعنی تایزن 3.0 برخوردار باشد. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی با شماره ساخت […]

به تازگی تصاویر زنده‌ای از یک گوشی‌هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است که گفته شده مربوط به گوشی Z3 سامسونگ است. این گوشی‌هوشمد جدید به زودی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و قرار از نسخه جدید سیستم‌عامل تایزن یعنی تایزن 3.0 برخوردار باشد.

tizen-z3

این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی با شماره ساخت SM-Z300H از 2 سیم‌کارت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس شایعات، گوشی تایزنی Z3 سامسونگ، قرار است از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 410، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ در این گوشی، از یک صفحه نمایش 5 اینچی به همراه دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیسکلی استفاده کند.

پیش از این سامسونگ  یک گوشی‌هوشمند تایزنی به نام Z1 را عرضه کرده بود که در کشورهایی نظیر بنگلادش با استقبال بی‌نظیر مشتریان روبرو شد. سامسونگ بدینوسیله به دنیا نشان داد که گوشی‌های این شرکت حتی اگر پایین‌رده باشند، با استقبال خوبی روبرو شده و مشتریان خاص خود را دارند.

سامسونگ Z3 قرار است در کنفرانس توسعه تایزن در پایان ماه جاری میلادی رونمایی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال