تصویر رندر جدیدی منتسب به گوشی Mi 5 شیائومی منتشر شد؛ وجود دکمه فیزیکی هوم در جلوی دستگاه

به‌تازگی تصویر رندر جدیدی منتسب به گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی که در راه است، منتشر شده که بدنه جلویی گوشی به خوبی در آن به تصویر کشیده شده و واضح است. بر اساس آنچه که در این تصویر مشهود است، Mi 5 شیائومی دارای یک دکمه فیزیکی هوم در قسمت جلوی دستگاه و زیر نمایشگر […]

به‌تازگی تصویر رندر جدیدی منتسب به گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی که در راه است، منتشر شده که بدنه جلویی گوشی به خوبی در آن به تصویر کشیده شده و واضح است. بر اساس آنچه که در این تصویر مشهود است، Mi 5 شیائومی دارای یک دکمه فیزیکی هوم در قسمت جلوی دستگاه و زیر نمایشگر بوده که از این حیث Mi 5 را اولین گوشی این شرکت می‌کند که از این سبک طراحی برخوردار خواهد بود.

mi 5

با وجود اینکه هنوز هیچ تاییدیه رسمی در مورد این سبک طراحی برای گوشی Mi 5 از سوی شیائومی منتشر نشده است، اگر این مسئله صحت داشته باشد، می‌توان به شایعاتی که اخیراً در مورد وجود یک حسگر اثرانگشت در گوشی فوق‌الذکر منتشر شده بود تا حدودی مهر صحت زد و بر این باور بود که دکمه فیزیکی این گوشی برای تعبیه حسگر اثرانگشت در آن به کار رفته است.

انتظار می‌رود که شیائومی از این گوشی خود در اوایل سال 2016 رسماً رونمایی کند که برخی گزارشات این رونمایی رو 21 ژانویه و عرضه آن را در فوریه اعلام کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود که یک نسخه پلاس از این گوشی هم در زمان رونمایی نیز معرفی خواهد شد.

گفتنی است به خاطر اینکه تصویری از قاب پشتی گوشی در اختیار نیست، نمی‌توان مطمئن بود که Mi 5 از یک بدنه فلزی برخوردار خواهد بود؛ اما شایعات و گزارشات پیشین ادعا کرده‌اند که وجود بدنه فلزی در این گوشی، قطعی بوده و محصول جدید چینی‌ها از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی مجهز به لمس حساس به فشار با رزولوشن 2K، چیپست اسنپ‌دراگون 820، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و اندروید 6 مارشمالو بهره‌مند خواهد بود.

اذر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال