درز مشخصات گوشی تاشوی گلکسی گُلدن 3 سامسونگ؛ صفحه‌نمایش‌ داخلی و خارجی

ماه گذشته در لیست بنچمارک GFXBench یک گوشی از شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ با شماره مدل SM-W2016 رخ نمایان کرد که گفته می‌شد گلکسی گلدن 3 نام خواهد داشت. حالا ظاهراً این گوشی تاشو توانسته گواهینامه مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین که آن را با نام آژانس TENNA می‌شناسیم را اخذ کند […]

ماه گذشته در لیست بنچمارک GFXBench یک گوشی از شرکت بزرگ و محبوب سامسونگ با شماره مدل SM-W2016 رخ نمایان کرد که گفته می‌شد گلکسی گلدن 3 نام خواهد داشت. حالا ظاهراً این گوشی تاشو توانسته گواهینامه مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین که آن را با نام آژانس TENNA می‌شناسیم را اخذ کند و در همین راستا و بر اساس رسم همیشگی این آژانس، مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی هم به بیرون درز کرده است.

در لیست منتشر شده آژانس TENNA آمده که گلکسی گلدن 3 سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز (که احتمال می‌رود اگزینوس 7 یا Mali-T760MP8 باشد) و صفحه‌نمایش‌های 3.9 اینچی داخلی و خارجی با رزولوشن 768 در 1280 پیکسل برخوردار خواهد بود. این در حالی است که بنچمارک GFXench اندازه صفحه‌نمایش را 4.9 اینچ عنوان کرده بود که با این تفاسیر اشتباه است. اینکه بنچمارک‌ها گاهی به اشتباه مشخصات یک دستگاه را اعلام می‌کنند، امری طبیعی است.

گفته شده که این گوشی، دارای 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا بوده و در مورد امکانات تصویربرداری هم با استناد به لیست درز کرده TENNA، می‌توان گفت که گلکسی گلدن 3 از یک دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی نوستالژی، وزنی 204 گرمی داشته و ابعادی در حدود 120.4×61×15.1 میلی‌متر خواهد داشت و قرار است میزبان نسخه 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی سیستم‌عامل محبوب اندروید باشد. گفتنی است گلکسی گلدن 3، با رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال