یک استارتاپ آمریکایی تاکسی هوایی عجیب خودران طراحی کرده است

تاکسی هوایی استارتاپ هوانوردی آمریکایی یک وسیله غیر معمولی به نام P2 Speeder است که می تواند به صورت خودران و یا با کنترل از راه دور پرواز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ میمن ایرواسپیس نمونه اولیه ای از یک وسیله نقلیه به عنوان تاکسی هوایی رونمایی کرده است. این […]

تاکسی هوایی استارتاپ هوانوردی آمریکایی یک وسیله غیر معمولی به نام P2 Speeder است که می تواند به صورت خودران و یا با کنترل از راه دور پرواز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ میمن ایرواسپیس نمونه اولیه ای از یک وسیله نقلیه به عنوان تاکسی هوایی رونمایی کرده است. این تاکسی هوایی می‌تواند در طیف وسیعی از برنامه ها مورد استفاده قرار بگیرد. دیوید میمن مدیرعامل و بنیانگذار این استارتاپ می گوید: جت‌پک اویئیشن این شرکت حدود یک دهه پیش راه اندازی شده بود که به عنوان یک سابقه خوب در توسعه فناوری ما محسوب می شود. علاوه بر آن شرکت ما نیاز به یک برند جدید داشت تا بتواند حرفه ما را تعریف کند.

 در حال حاضر هواپیماهای برقی عمود پرواز بسیاری توسعه یافته اند اما تفاوت تاکسی هوایی جدید با آنها استفاده از هشت موتور جت است که تولید کربن خالص در آن صفر و با سوخت هوانوردی پایدار کار می کند. بدنه آن از فیبر کربنی ساخته شده است و به دلیل داشتن موقعیت آرگونومیکی و همچنین مبتنی بر عملکرد آیرودینامیکی حداکثر بهره‌وری پرواز را ارائه می‌کند.

 همچنین تاکسی پرنده مورد نظر دارای طراحی ماژولار است و امکان پرواز خودران از راه دور را نیز خواهد داشت. به گفته شرکت سازنده این تاکسی هوایی می تواند برای عملیات هایی مانند جستجو و نجات همچنین اجرای قانون و برنامه های نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل وجود پرواز خودران و یا کنترل از راه دور کاربردهای آن می تواند بسیار گسترده باشد. از مهمترین مزیت این وسیله نقلیه امکان بلند کردن ۴۵۰ کیلوگرم بار و حرکت بیش از ۶۰۰ کیلومتر با سرعت حدود ۸۰۰ کیلومتر در ساعت است. به نظر می رسد شرکت میمن ایرواسپیس برخی محدودیت های پرواز عمودی را از بین برده است و توانسته به نوآوری و ترکیب فناوری جدیدی در موتورهای توربینی، فن جت های الکتریکی و پیشرانه توربو فن ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال