شرکت OPPO برنامه فروش بیش از 120 میلیون گوشی در سال 2017 میلادی را دارد

شرکت OPPO در سال پیش با فروش بیش از 50 میلیون گوشی‌هوشمند به نظر می‌رسد راه درستی را پیش گرفته و در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان گوشی‌های‌هوشمند در کشور خود است. شاید فروش 50 میلیونی گوشی‌های این شرکت نسبت به دو شرکت هوآوی و شیائومی، فروش ناچیزی باشد اما کمتر کسی انتظار […]

شرکت OPPO در سال پیش با فروش بیش از 50 میلیون گوشی‌هوشمند به نظر می‌رسد راه درستی را پیش گرفته و در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان گوشی‌های‌هوشمند در کشور خود است. شاید فروش 50 میلیونی گوشی‌های این شرکت نسبت به دو شرکت هوآوی و شیائومی، فروش ناچیزی باشد اما کمتر کسی انتظار منتشر شدن این آمار را داشت. حال این شرکت که گفته می‌شود در سال 2016 هم توانسته فروش بسیار خوبی را با گوشی‌های خود تجربه کند اهداف بسیار بزرگ‌تری را برای سال آینده‌ی میلادی دارد.

براساس گفته‌های یکی از محققان چینی، Sun Changxu، این شرکت در سال 2017 قصد دارد بین 120 تا 150 میلیون از گوشی‌های‌هوشمند تولید شده‌ی خود را به فروش برساند. اگر بخواهیم این آمار را با آمارهای منتشر شده‌ی دو شرکت شیائومی و هوآوی در سال گذشته مقایسه کنیم  به ترتیب، به دو رقم 70 و 108 میلیونی فروش گوشی‌های هوشمند این دو شرکت می‌رسیم و OPPO قصد دارد در سال آینده، به عنوان اولین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در چین تبدیل شود. شاید این هدف‌گذاری از سوی این شرکت کمی غیر منطقی به نظر آید؛ براساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی موسسه‌ی تحقیقاتی TrendForce، شرکت OPPO در سال آینده با افزایش فروش 60 درصدی محصولات خود مواجه خواهد شد که نهایتا تعداد گوشی‌های فروش رفته‌ی این شرکت در سال 2017 به 78 میلیون دستگاه می‌رسد که با هدف‌گذاری این شرکت فاصله‌ی زیادی را دارد.

قطعا شرکت OPPO در حال پیشرفت است اما فروش 120 میلیونی گوشی‌های‌هوشمند در سال 2017 برای این شرکت شاید کمی زود به نظر رسد و از آن‌جایی که کشور چین بازار اصلی این شرکت به حساب می‌آید و این بازار تا حد زیادی اشباع شده، OPPO قطعا باید افکار دیگری را در ذهن خود داشته باشد. برای مثال شرکت هوآوی گوشی‌های‌هوشمند خود را در اکثر مناطق دنیا برای فروش قرار داده و حتی با برخی از اپراتورهای همراه نیز قرارداد ثبت کرده اما OPPO باید تلاش بسیار بیشتری را برای رسیدن به چنین هدفی انجام دهد. به‌هر‌حال بهتر است تا سال 2017 صبر کنیم و ببینیم شرکت OPPO برای رسیدن به این آمار، چه اقداماتی را انجام خواهد داد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال