تحلیل‌گران بر این باورند که اپل‌واچ در سال اول عرضه خود 21 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت

بنا به دلایلی نامعلوم، شرکت اپل هنوز هیچ آمار رسمی از میزان فروش ساعت هوشمند خود را منتشر نکرده و هنوز هیچ کسی به صورت دقیق نمی‌داند که این شرکت چه تعداد ساعت هوشمند را به فروش رسانده است. این موضوع می‌تواند برای شرکت بزرگی همچون اپل کمی بد باشد و شاید باعث تصور فروش […]

بنا به دلایلی نامعلوم، شرکت اپل هنوز هیچ آمار رسمی از میزان فروش ساعت هوشمند خود را منتشر نکرده و هنوز هیچ کسی به صورت دقیق نمی‌داند که این شرکت چه تعداد ساعت هوشمند را به فروش رسانده است. این موضوع می‌تواند برای شرکت بزرگی همچون اپل کمی بد باشد و شاید باعث تصور فروش پایین این ساعت هوشمند نیز شود.

تحلیل‌گران اما نظر متقاوتی دارند و بر اساس صحبت‌هایی که آقای Horace Dediu، تحلیل‌گر موسسه Asymco بیان کرده، اعلام کرده که اپل می‌تواند تا 21 میلیون دستگاه را با قیمت میانگین 400 دلار در 12 ماه اول عرضه‌ی خود به فروش برساند و همین میزان فروش می‌تواند درآمدی 8.4 میلیارد دلاری را برای اپل به همراه داشته باشد.

اخیرا نیز وب‌سایت Best Buy، قیمت ساعت هوشمند اپل را تا 100 دلار کاهش داده است که همین موضوع می‌تواند باعث شود که فروش این ساعت هوشمند تا حد زیادی بالا رود. همجنین جالا که فصل کریسمس و تعطیلات شده نیز می‌توانیم شاهد افزایش فروش این ساعت هوشمند از سوی اپل باشیم.

طبق اطلاعاتی که IDC منتشر کرده، هم‌اکنون اپل با داشتن سه 18.6 درصد از فروش محصولات پوشیدنی بازار، رتبه دوم را در دست دارد و رتبه اول نیز با 22.2 درصد، در اختیار شرکت Fitbit است. اما آیا واقعا از این پس می‌توانیم شاهد افزایش فروش ساعت‌های هوشمند اپل باشیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال