شایعه: آخرین نسخه‌ی رابط کاربری تاچ وایز به همراه به‌روزرسانی اندروید 5.1 برای گلکسی نوت 4 عرضه‌خواهدشد

طبق گزارشات منتشر شده در پایان این هفته، ورژن جدید تاچ‌ویز که در گوشی‌های گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج از آن رونمایی شد، ممکن است در هنگام بروزرسانی نسخه 5.1 اندرویدی گوشی گلکسی نوت 4، در اختیار کاربران قرار بگیرد. مطمئنا اولین گوشی‌های سامسونگی که به نسخه 5.1 از سیستم عامل اندروید مجهز خواهند شد، […]

طبق گزارشات منتشر شده در پایان این هفته، ورژن جدید تاچ‌ویز که در گوشی‌های گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج از آن رونمایی شد، ممکن است در هنگام بروزرسانی نسخه 5.1 اندرویدی گوشی گلکسی نوت 4، در اختیار کاربران قرار بگیرد. مطمئنا اولین گوشی‌های سامسونگی که به نسخه 5.1 از سیستم عامل اندروید مجهز خواهند شد، گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج هستند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هیچکدام از این موارد توسط کمپانی سامسونگ به طور رسمی تایید نشده و این اطلاعات تنها گمانه‌زنی ‌هایی بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده می‌باشند.

طبق خبرها و مشاهدات قبلی که در مورد ساده‌ و سبک‌سازی نسخه جدید رابط کاربری تاچ‌ویز صحبت شد، مطمئنا ورژن جدید آن با پوسته‌ای سبک‌تر به منظور عملکرد روان‌تر دستگاه طراحی خواهد شد. طبق گفته‌های سامسونگ، رابط کاربری کنونی تاچ‌ویز، 40 درصد سبک‌تر و روان‌تر از ورژن قبلی آن بوده و بر اساس گفته‌های منبع آگاه از برنامه‌های کمپانی سامسونگ، این کمپانی در طراحی تاچ‌ویز اندرویدی جدید، بیشتر از سیستم عامل انحصاری تایزن خود الهام گرفته است.

تاچ‌وایز جدید، کماکان زیبا و خوش‌رنگ و لعاب است، گرچه هنوز هم انتقاد‌هایی در زمینه کارتونی بودن رنگ آیکون‌های آن در آخرین نسخه تاچ‌ویز به گوش می‌رسد. در کل می‌توان گفت که اقدام این کمپانی در ویرایش جدید رابط کاربری آن، قدمی بزرگ در راهی درست بود. مطمئنا در صورت تحقق این شایعات، کاربران گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 سامسونگ، بسیار خوشحال و مسرور خواهند شد.

Samsung-Galaxy-Note-4-0

Samsung-Galaxy-Note-4-17

Samsung-Galaxy-Note-4-22

Samsung-Galaxy-Note-4-43

بروزرسانی خبر: طبق منبع موثق مرتبط با SamMobile، کمپانی سامسونگ کماکان در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید 5.1 برای گوشی گلکسی نوت 4 نیست. سامسونگ فعلا در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید نسخه 5.0 برای گوشی‌های سری گلکسی A خود می‌باشد. همچنین طبق گزارشات جدید منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدید تاچ‌ویز به منظور انتقال آن به گلکسی نوت 4 هم نیست!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال