به‌روز رسانی اندروید 6.0.1 برای گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 منتشر شد

معاون بخش تولید گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌های خود این قول را داده بود که دو گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 و M9 به زودی به اندروید مارشمالو به‌روز رسانی خواهند شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اچ‌تی‌سی وان M9 در روز چهارشنبه این به‌روز رسانی را دریافت کرد و همگی منتظر انتشار به‌روز رسانی برای دیگر گوشی […]

معاون بخش تولید گوشی‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌های خود این قول را داده بود که دو گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 و M9 به زودی به اندروید مارشمالو به‌روز رسانی خواهند شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اچ‌تی‌سی وان M9 در روز چهارشنبه این به‌روز رسانی را دریافت کرد و همگی منتظر انتشار به‌روز رسانی برای دیگر گوشی این شرکت، یعنی اچ‌تی‌سی وان A9 بودند که این به‌روز رسانی نیز برای این گوشی منتشر شده است. البته اچ‌تی‌سی تنها به نسخه‌ی 6 اندروید قانع نشده و نسخه‌ی 6.0.1 را برای این گوشی منتشر کرده است.

نسخه‌ی اندروید 6.0.1 تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی 6 را دارا است. برای مثال قابلیت بسیار خوب Doze که باعث می‌شود در مصرف باتری بسیار صرفه‌جویی شود یکی از این قابلیت‌ها است. Doze برنامه‌های اضافی را در حالت استندبای گوشی از کار می‌اندازد و مطمئن می‌شود که برنامه‌ی خاصی باعث مصرف بیش از حد باتری نشود.

یکی دیگر از قابلیت‌های اندروید مارشمالو،‌ امکان دسترسی جداگانه به هر بخش توسط کاربر برای برنامه‌ها است به طوری‌که کاربر می‌تواند دسترسی یک برنامه را به دوربین یا گالری قطع کند و دسترسی همان برنامه برای پخش فایل‌های ویدیویی باز باشد. ویژگی Google Now on Tap نیز که در اندورید مارشمالو اضافه شده امکان نمایش اطلاعات بسیاری را بدون تغییر دادن صفحه‌ امکان پذیر ساخته است. اچ‌تی‌سی وان A9 را می‌توان یکی از معدود گوشی‌هایی دانست که به اندروید خالص نزدیکی زیادی دارد به همین دلیل است که اچ‌تی‌سی قول داده بود تنها بعد از گذشت 15 روز از عرضه‌ی به‌روز رسانی اندروید مارشمالو برای نکسوس‌های گوگل، این نسخه از اندروید را برای گوشی خود منتشر کند.

توجه داشته باشید برای به‌روز رسانی گوشی خود حتما باتری شما حداقل تا 50 درصد شارژ داشته باشد و به اینترنت خوب و پایداری نیز دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال