سونی اندروید 6.0.1 را برای دو گوشی اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا M5 عرضه می‌کند

زمان نسبتا زیادی از معرفی شدن اندروید مارشمالو می‌گذرد و حالا شرکت سونی قصد دارد به‌روزرسانی مربوط به این سیستم‌عامل را در اختیار کرابران قرار دهد. روز گذشته Sam Mobile به صورت رسمی از عرضه کردن اندروید 6.0.1 برای گوشی‌های هوشمند Xperia M4 Aqua و Xperia M5 خبر داد و اعلام کرد که دیگر خبری […]

زمان نسبتا زیادی از معرفی شدن اندروید مارشمالو می‌گذرد و حالا شرکت سونی قصد دارد به‌روزرسانی مربوط به این سیستم‌عامل را در اختیار کرابران قرار دهد. روز گذشته Sam Mobile به صورت رسمی از عرضه کردن اندروید 6.0.1 برای گوشی‌های هوشمند Xperia M4 Aqua و Xperia M5 خبر داد و اعلام کرد که دیگر خبری از عرضه شدن اندروید آبنبات‌چوبی نخواهد بود.

همچنین سونی اعلام کرده که آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید قرار است در طول زمان برای گوشی‌هوشمند Xperia M4 و مدل‌های مختلف آن عرضه شود و انتظار می‌رود پس از این گوشی، نسخه‌ی دو سیمکارته از گوشی Xperia M5 نیز اندروید 6.0.1 را دریافت کند.

سونی وعده داده که کاربران با به روز کردن دستگاه خود به اندروید 6.0.1، می‌توانند علاوه بر تجربه کردن ویژگی‌های این سیستم‌عامل، از امکانات اختصاصی دستگاه‌های سونی نیز استفاده نموده و به صورت کلی تجربه‌ی بهتری از سیستم‌عامل اندروید را داشته باشند. علاوه بر این، اطلاعاتی که در یکی از فروم‌های کانادایی با نام Rogers منتشر شده، نشان می‌دهد که بسیاری از باگ‌های امنیتی اندروید و همچنین آخرین به‌روزرسانی‌های رسمی گوگل نیز در این بسته وجود خواهد داشت.

برای آگاهی از لیست کامل گوشی‌های هوشمندی که این به‌روزرسانی‌ را دریافت خواهند کرد، میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال