اندروید مارشملو برای گوشی‌های گلکسی J7 و A3 سامسونگ عرضه می‌شود

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که ششمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، اندروید مارشمالو، برای گوشی‌های گلکسی J7 و A3 نسخه‌ی 2016 عرضه خواهد شد. گلکسی J7 سامسونگ که در ابتدا در سال 2015 و نسخه‌ی جدیدتر آن یک‌سال بعد وارد بازار شد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از گوشی‌هایم موفق شرکت سامسونگ […]

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که ششمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، اندروید مارشمالو، برای گوشی‌های گلکسی J7 و A3 نسخه‌ی 2016 عرضه خواهد شد.

گلکسی J7 سامسونگ که در ابتدا در سال 2015 و نسخه‌ی جدیدتر آن یک‌سال بعد وارد بازار شد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از گوشی‌هایم موفق شرکت سامسونگ محسوب می‌شود و هم‌اکنون اندروید مارشمالو در روسیه برای این گوشی منتشر شده است. حجم دانلود آپدیت اندروید مارشمالو برای این گوشی 1 گیگابایت بوده و انتظار می‌رود باتوجه به منتشر شدن آن در کشور روسیه، به زودی برای دیگر مناطق هم انتشار یابد.

فعلا اطلاعاتی از انتشار این نسخه از اندروید برای گلکسی A3 منتشر نشده اما طی چند روز آینده باید منتظر عرضه‌ی اندروید مارشمالو برای این گوشی هم باشیم. هر دو گوشی با به‌روزرسانی به نسخه‌ی جدید اندروید، تمامی قابلیت‌های آن را نظیر اجازه‌ی برنامه‌ها به دسترسی به بخش‌های مختلف گوشی و قابلیت ذخیره‌ی باتری Doze دریافت خواهند کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال