آموزش: چگونه به فایل‌منیجر مخفی اندروید 6 مارشمالو دسترسی پیدا کنیم؟

شرکت بزرگ گوگل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب اندروید است در آخرین نسخه از این پلتفرم یعنی اندروید 6 مارشمالو، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید متعددی را گنجانده و بهبودهایی را در آن پدید آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود کنترل دسترسی نرم‌افزارها، بهبود مدیریت انرژی و میزان مصرف باتری، پشتیبانی از حسگر‌ اثرانگشت، […]

شرکت بزرگ گوگل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب اندروید است در آخرین نسخه از این پلتفرم یعنی اندروید 6 مارشمالو، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید متعددی را گنجانده و بهبودهایی را در آن پدید آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود کنترل دسترسی نرم‌افزارها، بهبود مدیریت انرژی و میزان مصرف باتری، پشتیبانی از حسگر‌ اثرانگشت، پشتیبانی از اتصال یو‌اس‌بی Type-C و بهبود عملکرد Google Now به همراه امکان جستجوی پیشرفته‌تر توسط آن، اشاره کرد.

به دنبال اضافه شدن هر قابلیت عمده و بزرگ به این پلتفرم، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جزئی‌تر و کوچک‌تری هم نیز پدید آمده است که ممکن است رسانه‌های این حوزه کمتر به معرفی و آموزش آن‌ها پرداخته باشند. یکی از این ویژگی‌های عنوان شده، فایل منیجر پیش‌فرض این نسخه از اندروید است.

در اندروید مارشمالو، یک اپلیکیشن‌ مدیریت فایل به صورت پیش‌فرض و البته پنهان تعبیه شده که حتی در صورت به‌روزرسانی به این نسخه، ممکن است متوجه وجود چنین برنامه‌ای نشوید! حال برای دسترسی به این برنامه مدیریت فایل چه باید کرد؟

ساده است، کافی است مراحلی که در ادامه توضیح می‌دهیم را یک‌به‌یک انجام داده و تصاویر را مشاهده کنید.

ابتدا وارد منوی تنظیمات دستگاه شده و گزینه Storage and USB را انتخاب کنید. اسکرول کرده و به پایین صفحه پیش‌رو بروید. حال گزینه Explore را انتخاب کنید. همین! اگر منتظر مراحل بیشتری بودید، شرمنده‌ایم که ناامیدتان کردیم. به همین سادگی وارد فایل منیجر اندروید 6 شدید.

با وجود اپلیکیشن‌های سوم شخص قوی که در این زمینه وجود دارد، فایل منیجر پیش‌فرض اندروید 6 ممکن است کمی خام و کم‌کاربرد به نظر برسد؛ زیرا نه می‌تواند نام فایل‌ها را تغییر داده، نه می‌تواند آن‌ها را کات کند و نه پوشه‌های جدیدی ایجاد کند؛ اما با این وجود برای برخی دیگر از کارهای پایه مثل اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سایر اپلیکیشن‌ها، مرتب‌سازی فایل‌ها بر اساس عنوانی خاص و همچنین جستجو فایل با دانستن نام آن، مناسب خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال