در اندروید O امکان اضافه کردن زنگ تماس شخصی ساده‎تر می‎شود

اگر اندروید در یک زمینه از iOS برتری داشته باشد، امکان شخصی‎سازی زنگ‎های تماس است که با آن‎که می‎تواند اندکی با سختی همراه باشد، ولی باز هم به مراتب به نسبت ایجاد زنگ‎های تماس شخصی برای دستگاه‎های iOS ساده‎تر است. مطمئن نیستیم که اپل بخواهد به زودی این قضیه را ساده‎تر کند، ولی حدس می‎زنیم که […]

اگر اندروید در یک زمینه از iOS برتری داشته باشد، امکان شخصی‎سازی زنگ‎های تماس است که با آن‎که می‎تواند اندکی با سختی همراه باشد، ولی باز هم به مراتب به نسبت ایجاد زنگ‎های تماس شخصی برای دستگاه‎های iOS ساده‎تر است. مطمئن نیستیم که اپل بخواهد به زودی این قضیه را ساده‎تر کند، ولی حدس می‎زنیم که اکثر کاربران با این قضیه کنار آمده‎اند، ولی برای کاربران اندرویدی اوضاع حتی دارد ساده‎تر می‎شود.

در گزارشی که وب‎سایت Android Police منتشر کرده است، آن‎ها اعلام کرده‎اند که در نسخه‎ی اخیرا معرفی شده‎ی اندروید O، گوگل قابلیتی را لحاظ کرده است تا امکان اضافه کردن یک زنگ تماس شخصی به نسبت گذشته حتی ساده‎تر شود. همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهد کنید، تصویر سمت چپ بخش انتخاب زنگ تماس در اندروید نوقا است، در حالی‎که تصویر سمت راست انتخاب زنگ تماس برای اندروید O را نشان می‎دهد که در آن حال گزینه‎ای برای “اضافه کردن زنگ تماس” دیده می‎شود.

با کلیک به روی این گزینه بخشی برای انتخاب فایل برای کاربر باز می‎شود تا او بتواند هرگونه فایل صوتی که بخواهد انتخاب کند. به عبارتی کاربران می‎توانند از بین فایل‎های موسیقی که دارند انتخاب یا حتی کلیپ‎های صوتی که دانلود کرده‎اند را به عنوان زنگ گوشی خود استفاده کنند. ما حدس می‎زنیم این قابلیت بیشتر یک امکان کوچک است، ولی یکی از آن قابلیت‎های با کیفیتی است که باعث می‎شود تجربه‎ی کاربری با سیستم‎عامل اندروید به مراتب بهتر شود.

همان‎طور که می‎دانید نسخه‎ی پیش‎نمایش Android O عرضه شده است. خبری در رابطه با زمان ارائه‎ی بیلد نهایی این نسخه از اندروید وجود ندارد ولی با توجه به زمان عرضه‎ی اندروید نوقا در سال 2016 می‎توانیم حدس بزنیم که کاربران بایستی مدت زمان صبر خود را بیشتر کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال